Aceasta solutie CRM pentru domeniul imobiliar poate organiza, sincroniza, automatiza si administra interactiunile unei agentii imobiliare cu clienti actuali si de viitor. Solutia de marketing incorporata urmareste si masoara multiple canale de comunicare pentru mass mailing-uri si furnizeaza rapoarte pe diferite display-uri.

Aceasta aplicatie business il poate ajuta pe agent sa programeze intalnirile cu contactele lui, iar agenda de intalniri poate fi sincronizata cu calendarul altor agenti imobiliari sau cu telefoanele lor mobile.

CRM-ul imobiliar include trasaturi specifice orientate client cu numeroase raspunsuri bazate pe comentarile clientilor, centru de servicii pentru clienti cu un sistem de asistenta simplu si fara efort.

Aceasta solutie CRM include urmatoarele caracteristici:

  • Convorbiri online direct cu clientii si centre de servicii clienti pentru rezolvarea problemei intr-un mod confortabil si fara efort
  • Multiple servicii automatizate cu privire la zona de marketing, vanzari, proprietati, ajustari, calendar
  • Urmarirea automata a istoriei actiunilor clientilor
  • Multiple tehnologii ce fac datele clientilor disponibile

Ne-am inceput munca la Real Estate CRM in anul 2008. Am construit-o ca o solutie intuitiva ce furnizeaza servicii agentiilor imobiliare, unde acestia pot administra multiple module pentru a atinge rezultate diferite si de ajutor. Am urmat pe cat de aproape posibil ghidul Microsoft pentru a construi aplicatii distribuite si orientate servicii, in timp ce interfata eleganta utilizata de client este implementata in WPF (Windows Presentation Foundation) folosind modelul de design MVVM.

CRM-ul este organizat pe multiple straturi:

  • Data Access Layer (DAL) pentru operatile de acces ale bazei de date la baza de date MS-SQL
  • In varf avem modelul Business Logic Layer (BLL), folosind baza de date si totodata aplicand regulile specifice de business
  • Modelul Service Layer, imputernicit de Windows Communication Foundation (WCF), etaleaza metode BLL pentru a fi accesate de UI si de catre toate celelalte servicii ce ruleaza in ecosistemul Real Estate CRM.

Trasaturile de continut ale CRM-ului Real Estate exporta catre diferite website-uri media si catre importarea automatizata de date, direct catre modulul de contact al utilizatorului final.

Urmarind trendul, Real Estate CRM devine variabil pentru a intampina nevoile agentilor imobiliari de mobilitate si flexibilitate in conducerea business-ului.

Interfata desktop este o aplicatie multilingva inteligenta pentru client scrisa in C#, Windows Presentation Foundation (WPF) folosind Model View ViewModel (MVVM), urmand practicile si modelele Microsoft.Net cat mai fidel posibil.

Administrarea relatiei cu clientul se face direct prin intermediul unui sistem integrat, total automatizat, permitand administrarea de diferite module precum: site-uri, proprietati, calendare, contacte, derularea activitatii, marketing (brosuri, reclame), rapoarte catre proprietari si cercetare.

Campanii de marketing detaliate se fac prin intermediul modulului de Marketing Booster, ce furnizeaza rapoarte complete cu privire la cine a primit si a citit e-mail-ul primit si care dintre adresele de e-mail sunt valide sau nu.

  • Software-ul genereaza website-uri personalizate bazate pe 2 design-uri diferite unde clientii pot aduce modificari schitei incluzand fonturi, culori, asezarea in pagina, texte si imagini.
  • Folosirea tehnologiilor ASP MVC, jQuery pentru partea de front-end si MS-SQL ca si baza de date.
  • Fiecare dintre site-urile generate pot include: liste de proprietati, formular de contactare, formular de evaluare, pagini detaliate cu proprietati, functii de cautare customizate si puternice, pagini HTML nelimitate etc
  • Integrare SDK sub forma de Rest Web Service pentru o experienta bogata a utilizatorului
  • Orice trasatura/forma a website-ului generat poate fi totodata folosita intr-un website existent prin intermediul modulelor iFrame.
  • Orice parte din site-ul personalizat ce a fost generat, poate fi modificata/schimbata/customizata sau reglata in sau in afara UI folosind un tablou de instrumente bazat direct pe interfata user a site-ului generat.
  • In ceea ce priveste partea de user experience pentru a fi si mai prietenoasa, interfata desktop realizeaza o sincronizare cu baza de date locala SQLite, ceea ce conduce la motoare de cautare si la un match mult mai rapide.
  • Sincronizare Google si Outlook.

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.