INVOICER - solutie software pentru managementul facturilor si tranzactiilor financiare

Solutie software complexa dar intuitiva care simplifica si automatizeaza, pe mai multe niveluri, procesele de management al facturilor si toate activitatile financiare legate de acestea.

TECHNOLOGII

Angular, Bootstrap, Zingchart, Gulp, Karma, Jasmine; .NET

CERINTA INITIALA

Dezvoltarea unei platforme digitale care este capabila sa ofere control eficient asupra proceselor de emitere a facturilor si a fluxurilor financiare.

SOLUTIA

Solutie software complexa dar intuitiva care simplifica si automatizeaza, pe mai multe niveluri, procesele de management al facturilor si toate activitatile financiare legate de acestea.

Principalele directii ale proiectului

  • Sistemul de management financiar e conceput sa fie un framework digital potrivit pentru a integra diverse actiuni si operatiuni financiare in vederea asigurarii productivitatii, prin folosirea filtrelor inteligente si a features-urilor automate.
  • In baza cerintelor din proiect - in cea mai mare parte definite de catre colegii nostri din departamentul financiar - am creat un sistem de management al facturilor si fluxurilor financiare de lucru asociate care sa raspunda in egala masura nevoilor utilizatorilor si managerilor.
  • Pentru dezvoltarea sistemului de management financiar ne-am concentrat, in special, pe crearea de instrumente flexibile de management si export de date, afisari intuitive ale datelor si generarea de procese automatizate pentru eliminarea actiunilor redundante si consumatoare de timp.

ECHIPA DEDICATA

1

PM

1

QA

3

Developers

Localizare

Romania

Industrie

Finante

Status

proiect finalizat

Technologii

Angular, Bootstrap, Zingchart, Gulp, Karma, Jasmine; .NET

Servicii

Business app development

CLIENTUL

INVOICER este un proiect intern dezvoltat pentru departamentul nostru financiar (departament care se ocupa de o varietate de activitati financiare si administrative).

De la tranzactionari periodice la managementul de lichiditati, asigurarea fondurilor necesare pentru platile recurente, implementarea politicilor de credite si incasari, monitorizarea tranzactiilor - activitatea acestui departament presupune obiective si riscuri dinamice, deopotriva.

CONTEXTUL

Digitalizam procesele pentru a face fata mai bine schimbarilor in general si pentru a castiga mai multa eficienta.

Sistemul financiar a fost dezvoltat in urma necesitatii de a aborda complexitatea atat la nivelul managementului de proces, cat si la nivelul actiunilor individuale (managementul platilor, facturari, sisteme de plata a salariilor si bonificatiilor, etc).

Datele financiare sunt generate din surse diverse - ceea ce face ca provocarea sa fie si mai mare.

OBIECTIVELE PROIECTULUI

Dezvoltarea unui sistem complex dar intuitiv care este capabil sa integreze activitati financiare variate si sa ofere optimizari la nivel de eficienta prin filtre inteligente si automatizari.

SOLUTIA

In baza cerintelor din proiect - in cea mai mare parte definite de catre colegii nostri din departamentul financiar - am creat un sistem de management al facturilor si fluxurilor financiare de lucru asociate care sa raspunda in egala masura nevoilor utilizatorilor si managerilor.

Pentru utilizatori:

Managementul simplificat si sigur al datelor, acces rapid la documente financiare, afisari si filtrari intuitive de date etc.

Pentru manageri:

Vedere de ansamblu rapida asupra statusului clientilor si companiilor din sistem si asupra tranzactiilor, plus acces si trasfer rapid al documentelor financiare.

Pentru dezvoltarea sistemului de management financiar ne-am concentrat in special pe:

  • instrumente flexibile de management si export de date;
  • afisari intuitive ale datelor (listari, filtre, grafice) pentru a oferi o imagine de ansamblu mai buna asupra proceselor si situatiilor;
  • procese automatizate pentru eliminarea actiunilor redundante si consumatoare de timp (de exemplu: transformarea proformelor in facturi, listari cu rate de curs valutar, etc.)

FUNCTII & FUNCTIONALITATI

  • Adaugarea de utilizatori noi/ managementul accesului la informatiile din sistem pentru utilizatorii existenti;
  • Management simplificat pentru profilele de clienti/de companii;
  • Listare, filtrare, export de date existente in rapoartele/client;
  • Generare, management (editare, notificare probleme aparute, revenire la formate initiale, copiere, stergere, trimitere pe email, adaugare tag-uri) si descarcare de facturi;
  • Setare date recurente pentru facturi - emiterea automata a facturilor;
  • Descarcare, filtrare a listelor de facturi (dupa status, moneda, perioada de timp) si activare (ignorare / adaugare la rapoarte / facturi, asociere cu utilizator / eliminare tag-uri, plati partiale / totale);
  • Generare si management facturi proforme (editare, transformare facturi, descarcari pdf, printare);
  • Generare proforme direct din aplicatia de programare;
  • Listare istoric proforme care au devenit facturi;
  • Posibilitatea de a transforma o proforma in factura daca aceasta a fost stearsa;
  • Publicarea si listarea tranzactiilor in contul companiei;
  • Afisarea graficelor cu evolutia tranzactiilor:
    • grafic bazat pe toate monedele in care s-au facut tranzactionarile;
    • grafic cu evolutia Euro si Ron de-a lungul timpului - in sectiunea Transactions;
  • Listare, filtrare si export de plati;
  • Management si listare de produs;
  • Listare si management curs de schimb valutar.

Etapele proiectului

1
Auditarea nevoilor si asteptarilor clientului
.
-------
.
2
Identificarea de oportunitati extinse pentru client
.
-------
.
3
Livrarea si validarea propunerii de proiect
.
-------
.
4
Implementarea si testarea solutiei
.
-------
.
5
Management si mentenanta pentru solutia livrata
.
-------
.
6
Instruirea angajatilor pentru o utilizare performanta

DE CE ROWEB?

In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.

Astazi avem peste 127+ de profesionisti care s-au implicat, de-a lungul timpului, in peste 1000 de proiecte livrate cu succes pentru companii din intreaga lume (din peste 30 de tari).

Clientii nostri recomanda serviciile Roweb in special pentru ca:

  • ne place sa gandim dincolo de limitari;
  • livram intotdeauna solutii inteligente si personalizate;
  • alocam echipe dedicate de software development pentru fiecare proiect;
  • ne bazam pe tehnologii inovatoare;
  • stim cum sa ne adaptam din mers la cerinte dinamice;
  • oferim un raport foarte bun cost/calitate;
  • livram integrari perfecte intre solutii.

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.