Optimizari si functionalitati extinse pentru o solutie de HR - nGAGE

Simplificarea proceselor de HR prin extinderea de functionalitati si optimizari pe o solutie existenta: performante mai bune pentru instrumentelor VMS, interfata dinamica si intuitiva, mentenanta mai usoara si mai rapida.

Tehnologii
ASP.NET, SQL Server, SQL Reporting, jQuery, Telerik UI for ASP.NET AJAX, WebAPI, ElasticSearch, Knockout, RabbitMq, HTML5, CSS3

Principala cerinta a clientului

Optimizarea unei platforme existente prin implementarea de tehnologii capabile sa:
  • automatizeze procesele repetitive si sa le elimine pe cele consumatoare de timp (pentru cele 3 tipuri de utilizatori: recrutori, angajatori, clienti);
  • ofere utilizatorilor experiente optimizate prin design dinamic si intuitiv si instrumente si functionalitati specifice.

Solutie

VMS365 le ofera acum utilizatorilor acces la instrumentele VMS mai performante, procese automatizate si dinamice, interactiuni optimizate in platforma printr-o interfata intuitiva si responsive, mentenanta mai usoara si mai rapida.

REZULTAT

Solutia implementata a imbunatatit semnificativ performanta si eficienta activitatilor de recrutare (pe cele trei tipuri de utilizatori: recrutori, angajatori, aplicanti), ajutand compania in procesul de rebranding.

Principalele directii ale proiectului:

  • preluarea si demararea proiectului dupa doar 2 zile de transfer de informatii si doar cateva intalniri cu echipa companiei care a dezvoltat solutia initiala;
  • rescrierea de la 0 a proiectului si crearea unei noi solutii care sa poata raspunde nevoilor si asteptarilor actuale, semnalate de clientul nGAGE;
  • optimizarea software-ului si refacerea integrala a interfetei din perspectiva design-ului si functionalitatii;
  • echipa implicata in dezvoltarea proiectului: 1 PM, intre 3 si 8 back-end developeri & front-end developeri, 1 mobile developer.
1

Project Manager

3-8

Back-end developeri & Front-end developeri

1

Mobile developer

  • Localizare: UK
  • Industrie: Resurse umane
  • Servicii: consultanta, dezvoltare si implementare software, training & suport tehnic, servicii software continue (mentenanta si dezvoltarea de functii si functionalitati extinse)
  • Avantaj-cheie: livrarea rapida de solutii tehnice care sa raspunda punctual nevoilor clientului. Acest lucru s-a datorat in special faptului ca aveam deja experienta pe proiecte similare care au presupus preluarea si optimizarea unei solutii existente printr-o echipa dedicata
  • Tehnologii: ASP.NET, SQL Server, SQL Reporting, jQuery, Telerik UI for ASP.NET AJAX, WebAPI, ElasticSearch, Knockout, RabbitMq, HTML5, CSS3
  • Status: proiect in derulare (6 ani +) - mentenanta si dezvoltare de functii si functionalitati extinse

Clientul nostru

nGAGE este o companie cunoscuta pe piata din Marea Britanie cu o serie de premii in portofoliu care-i confima pozitia pe piata de HR.

Focusul clientului este pe companiile de recrutare care au potential mare de dezvoltare, capabile sa gestioneze procese complexe, sa ofere suport si sa atraga specialisti valorosi intr-o platforma comuna.

Pentru dezvoltarea proiectului am fost recomandati de catre Gauge - un alt client Roweb pentru care am dezvoltat o serie de solutii inovative de talent management.

Contextul

Atunci cand s-a decis demararea proiectului, nGage incepuse deja un proces de rebranding

care implica, inclusiv, dezvoltarea unei platforme mai complexe si performante.

Interesul scazut al furnizorului initial de servicii pentru noul proiect a determinat nGage sa caute o noua companie dezvoltarea de software.

Clientul a initiat o serie de intalniri pentru a prezenta detaliile proiectului si pentru a ne permite sa punem in context solutiile tehnice propuse si a le corela mai bine cu actualele obiective ale business-ului. Dupa doar cateva intalniri cu furnizorul initial de servicii am reusit sa finalizam procesul de knowledge transfer si sa preluam integral proiectul.

Obiectivul clientului

nGAGE avea nevoie de aplicatie de tip enterprise care sa permita facturari multi-level si talent management.

  • Nevoile si asteptarile utilizatorilor interni - mai putin timp investit in procese si activitati repetitive;
  • Nevoile si asteptarile utilizatorilor externi - comunicare mai dinamica si rata mai mare de raspuns din partea nGAGE.

VMS365 le permite utilizatorilor sa administreze simplu si dinamic procesele externe, comunicarea si facturarea pe 3 niveluri, implicand participarea mai multor contractori, clienti si centre de cost.

Solutia

Solutia initiala a fost creata in baza unui framework (dezvoltat de catre primul furnizor de servicii software) care a fost gandit pentru solutii mult mai simple si nu putea fi adaptat la noile cerinte.

Limitarile impuse de framework au avut impact direct asupra performaneti proiectului

  • o serie de pagini aveau viteza foarte slaba de incarcare (5-10 minute);
  • design-ul website-ului era invechit si prea complex.
Planul nostru de optimizare a fost creat in jurul a doua abordari:
  1. Optimizarea solutiei actuale prin metode moderne de programare (caching, async loading, etc.) pentru a transforma solutia software intr-una functionala pentru etapa de productie;
  2. Rescrierea intregului proiect si crearea unei solutii complet noi, capabila sa raspunda integral actualelor cerinte ale clientului.

Am optimizat solutia si am modificat interfata (la nivel de design si functionalitate). Principala provocare a fost legata de volumul mare de cod pe care a trebuit sa il inlocuim.Rezultat Cheie: am creat o platforma dinamica, performanta si usor de administrat/utilizat, care include:

  • management profiluri candidati
  • sistem de mesaje
  • functii pe statusurile de job-uri: inregistrari, aprobari, externalizari, locatii, evaluari
  • statusuri de plasare, date de incepere si de terminare
  • calendare, timpi de inregistrare si aprobari
  • facturare - informatii de plata, numar de ore, evaluari, cheltuieli, schimburi si aprobari
Beneficii pentru utilizatorii interni
  • automatizari pentru procesele consumatoare de timp care se faceau, initial, manual;
  • optimizari UX care permit incarcarea rapida de date si informatii;
  • generarea de facturi direct din sistem;
  • optiune de import date bulk pentru echipele noi de implementari ale clientului;
  • notificari push pentru fiecare actiune relevanta facuta de useri in platforma.
Beneficii pentru utilizatorii externi
  • aplicatie mobila dedicate de unde pot interactiona direct cu clientul si primi notificari pentru fiecare pozitie relevanta nou aparuta;
  • aplicatie mobila dedicata pentru angajatori de unde pot crea/aproba job-uri, rapoarte de lucru, contracte in desfasurare si primi notificari pentru fiecare candidatura revelanta aparuta;
  • import automat de date din solutia de software folosita de clientii nGage, eliminand astfel activitatile inutile si simplificand procesele;
  • solutie completa de management la indemana (creare de joburi, plasare de oferte pentru agentiile de recrutare, comunicare directa cu aplicantii, etc.).
Avantaje dincolo de asteptari

Dupa doar doua zile de knowledge transfer, am preluat integral proiectul si am inceput optimizarile aplicatiei - desi aceasta nu a fost dezvoltata pentru accesari rapide si rularea unui volum mare de date (noul obiectiv al clientului).

Beneficii din colaborarea cu echipele Roweb
  • nivel mare de experienta pe multiple tehnologii;
  • reactivitate la nevoile clientului si comunicare eficienta;
  • raport excelent calitate-pret.
Functii si functionalitati:
  • dashboard si rapoarte personalizate;
  • functionalitati pentru servicii suport printr-o solutie de tip chatbot;
  • vocabular de expresii si termeni - pentru fiecare client/implementare;
  • raportare complexa si perfomanta utilizand SSRS;
  • agregarea de date in baza de date NoSQL pentru optimizarea vitezei de rulare a solutiei.
Tehnologii
Etapele proiectului
1
Auditarea nevoilor si asteptarilor clientului
2
Identificarea solutiilor tehnice care sa raspunda nevoilor clientului
3
Livrarea si validarea propunerii de proiect
4
Implementarea si testarea solutiei
5
Managementul si mentenanta pentru solutia livrata
6
Livrarea si antrenarea utilizatorilor interni pentru uz performant

nGAGE (ce a operat anterior ca Human Capital Investment Group) au lucrat cu Roweb timp de peste 18 luni si in tot acest timp am fost foarte impresionati de nivelul lor de competenta, de profesionalismul lor si de calitatea serviciilor pe care ni le-au furnizat.
Initial, angajamanetul Roweb presupunea ca ei sa preia managementul unei platforme complexe, la care developerii anteriori lasasera codul intr-o stare foarte proasta, performanta sistemelor era foarte slaba si multi utilizatori erau foarte nemultumiti. Mai mult Roweb au stabilizat baza de cod, au adus imbunatatiri interfetei cu utilizatorii si au livrat functionalitati noi si foarte necesare. In momentul de fata lucram cu ei la o versiune noua care va inlatura in sfarsit portiunile de cod ramase de la programatorii anteriori. Roweb au dezvoltat de asemenea aplicatii noi, inclusiv produse web si Windows desktop folosite de catre multi utilizatori din compania noastra. Locatia in Romania este foarte convenabila pentru Marea Britanie, nivelul de limba engleza vorbita de catre developeri este foarte bun si nu am nici o ezitare sa recomand Roweb ca partener de dezvoltare offshore.

Tim Styles

Tim Styles
Chief Information Officer at nGAGE (formerly trading as Human Capital Investment Group)

Atuuri competitionale
Raspuns prompt la nevoile contextuale ale clientilor
Oferte si informatii suport la indemana utilizatorilor
Procese HR mai eficiente si simplificate prin tehnologii moderne
Instrumente dinamice pentru managementul relatiei cu clientii
Comunicare optimizata pe toate nivelurile

De ce Roweb?

In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.

Astazi avem peste 127 de profesionisti care s-au implicat, de-a lungul timpului, in peste 1000 de proiecte livrate cu succes pentru companii din intreaga lume (din peste 30 de tari).

Clientii nostri recomanda serviciile Roweb in special pentru ca:

  • ne place sa gandim dincolo de limitari;
  • livram intotdeauna solutii inteligente si personalizate;
  • alocam echipe dedicate pentru fiecare proiect;
  • ne bazam pe tehnologii inovatoare;
  • stim cum sa ne adaptam din mers la cerinte dinamice;
  • oferim un raport foarte bun cost/calitate;
  • livram integrari perfecte intre solutii.

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.