CLIENTUL NOSTRU

Eucom este una dintre cele mai mari companii de servicii lingvistice B2B din Romania, cu un portofoliu impresionant de clienti care ofera cursuri de limbi straine, audituri lingvistice, traduceri si interpretari.

Inainte de colaborarea noastra, activitatea acestora a fost sustinuta de doua platforme, unul pentru cursuri si celalalt pentru serviciul de audit si diverse instrumente precum Excel pentru facturi fiscale.

NEVOIA CLIENTULUI

Problemele principale au fost:

  • Platformele lor existente erau depasite si nu mai erau potrivite pentru dezvoltarea afacerilor.
  • Din cauza utilizarii separate a platformelor, munca lor a fost disparata si ineficienta.
  • Platformele lor vechi au acoperit numai doua dintre serviciile lor.
  • Instrumentele existente nu le-au oferit nivelul de automatizare si securitate de care aveau nevoie.
  • In lipsa unui instrument integrat si coerent, unele sarcini erau expuse riscului greselilor interne, sau chiar trecute cu vederea.
  • Toate documentele lor au fost pastrate in Google Drive si nu au fost integrate sau conectate. Adesea, informatiile se pierdeau sau nu erau actualizate destul de frecvent. Accesul catre ultima versiune actualizata era un proces greoi si peste mana.

Pentru a aborda aceste probleme, clientul avea nevoie de o platforma integrata care sa le sustina intreaga activitate si sa ii ajute in organizarea acesteia intr-o maniera coerenta, eficienta si cuprinzatoare.

SOLUTIE

Am dezvoltat o noua platforma cuprinzatoare care a inclus toate modulele cerute de EUCOM pentru a-si desfasura activitatea in mod eficient si cat mai automatizat.

Module platforma:

  • Modul de documentare
  • Modul de vanzari
  • Modul de recrutare
  • Modul de instruire interna
  • Modul de audit lingvistic
  • Modul curs
  • Modul alte servicii (traduceri, interpretariat, servicii interne)

Partea de backend a fost construita cu MySQL si Eloquent ORM; pentru dezvoltarea aplicatiei web, am utilizat Laravel. A fost o alegere excelenta pentru construirea unei arhitecturi corecte a aplicatiilor, in special pentru sistemul de rol si permisiune.

Pe frontend am folosit tehnologiile populare HTMLl5, CSS3, JavaScript, jQuery și Ajax, iar pentru o comunicare instantanee intre notificari si utilizatorul de test am folosit Sockets.

Beneficiile clientului

  • Afacerile lor sunt acum mai eficiente cu pana la 70%.
  • Au putut automatiza toate activitatile care au permis automatizarea -pana la 75% din toate sarcinile.
  • Noua platforma este flexibila si suficient de adaptabila pentru a sprijini cresterea si diversificarea proiectului si pentru a facilita modificarea procedurilor, a rolurilor utilizatorilor si a permisiunilor.

Tehnologii

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.