Platforma SaaS pentru fluxuri de lucru si management de aplicatii - (Pearn Kandola, UK)

  • acces instant la instrumente digitale
  • user experience (UX) optimizat pe mai multe niveluri
  • fluxuri de lucru simplificate prin automatizari
  • management rapid pentru aplicatii multiple

TEHNOLOGII

PHP, MySQL, React, Lumen, Nginx, Docker

platforma Saas HR Pearn Kandola

Solutie de tip SaaS (software as a service) bazata pe automatizari de fluxuri si functionalitati complexe care le ofera consultantilor si clientilor Pearn Kandola acces la o suita completa de instrumente si aplicatii digitale pentru evaluare si dezvoltare individuala si colectiva.

CONTEXTUL

Despre client

Pearn Kandola este o organizatie care ofera suport (unei varietati mari de companii) din perspectiva managementului integrarii si adaptarii angajatilor la mediul de lucru. Misiunea centrala a acestuia este sa ajute companiile-client sa ofere un mediu de lucru modern si echilibrat prin promovarea politicilor de Diversity & Inclusion.

Pentru a-si atinge obiectivele si cu ajutorul expertilor in psihologie si leadership, Pearn Kandola ofera suport prin doua canale principale:

  • servicii (audit, coaching, training, cursuri, etc);
  • solutii digitale (documentare & instrumente de analiza).

Nevoile clientului

Pentru a creste interactiunea cu produsele sale digitale (ex. materiale suport, aplicatii, etc), si pentru a creste viteza de transfer informational, clientul - Pearn Kandola - a decis sa dezvolte o platforma all-in-one.

Clientul a mai dezvoltat in urma cu cativa ani o platforma similara - dar solutia existenta nu mai raspundea nevoilor si obiectivelor actuale (era neactualizata, nu permitea optimizari si nu oferea o experienta intuitiva utilizatorilor).

Scopul noii platforme era sa functioneze ca un hub de unde diferiti utilizatori (consultanti, manageri, angajati, etc.) sa acceseze instrumentele si produsele digitale de care au nevoie.

Pentru dezvoltarea acestui proiect am fost recomandati de catre unul dintre clientii nostri.

platforma Saas HR Pearn Kandola

Obiectivul clientului

Cresterea interactiunilor si utilizarilor efective ale produselor digitale Pearn Kandola cu ajutorul unei platforme dinamice care sa fie creata in jurul nevoilor si asteptarilor utilizatorilor.

platforma Saas HR Pearn Kandola

Faza #0: crearea MVP-ului

Initial, am dezvoltat de la zero un MVP, plecand de la cerintele specifice ale clientului si urmarind 4 obiective de baza:

  • recrearea arhitecturii de platforma cu PHP Laravel;
  • pastrarea focusului pe experienta utilizatorului (UX);
  • optimizarea integrarii aplicatiilor existente;
  • dezvoltarea de noi aplicatii integrate in platforma.

MVP-ul a folosit structura existenta in iTeams dar cu cateva diferente:

  • prin restructurarea fluxurilor de lucru platforma poate controla mai multe aplicatii;
  • mutarea anumitor functii (precum cea de ‘communications’) la nivel global;
  • exista posibilitatea de a crea o baza pentru aplicatii;
  • administratorul platformei poate controla integral setarile pentru aplicatii, preturi si suport.

Faza #1: dezvoltarea platformei digitale Pearn Kandola

Plecand de la MVP-ul pe care l-am livrat, clientul a decis sa transforme proiectul intr-o solutie reala mai complexa, cu functii si functionalitati extinse si utilitate mai mare.

Astfel am dezvoltat Pearn Kandola Digital - o solutie SaaS (software as a service) PK care le permite utilizatorilor (clienti si consultanti) sa acceseze instrumente si produse digitale dintr-o platforma comuna.

Produse digitale dezvoltate cu echipa dedicata Roweb:

  • iLEAD: este un produs care poate fi accesat de catre un numar mare de utilizatori si care le permite acestora vizualizarea rapida a feedback-urilor, analizelor si planurilor de dezvoltare - toate rezultatele fiind afisate intr-un panou individual de dashboard;
  • iLEAD Lite - o suita compacta de instrumente online dezvoltate in jurul modelului de leadership Pearn Kandola. In mai putin de 45 minute, leaderii si managerii au acces la feedback-uri relevante si succinte cu privire la oameni, responsabilitati si modele de leadership;
  • iLEAD Tools - o suita inovativa de instrumente de dezvoltare care optimizeaza si ofera suport pe 3 directii: Oameni, Responsabilitati si Modele de leadership.
  • PK 360 - o solutie flexibila pentru colectarea de feedback care ajuta fiecare utilizator sa fie conectat la perceptiile si asteptarile colegilor;
  • PK INDYNAMICS REMOTE - o solutie care ofera informatii cu privire la modul in care angajatii realizeaza sarcinile atunci cand lucreaza de la distanta;
  • PK INDYNAMICS TEAMS - un instrument digital care ofera indicii cu privire la cat de incluziv este mediul de lucru - la nivel individual si colectiv.

(Alte produse: Dashboard, Inclusive Leader Tools)

Vrei sa dezvolti proiecte similare?

Obtine o estimare gratuita
platforma Saas HR Pearn Kandola

Faza #2: extinderea platformei prin noi functionalitati si aplicatii

Eficienta dovedita de platforma pe care am livrat-o a creat contextul potrivit pentru profilarea de noi directii de business: dezvoltarea si implementarea de aplicatii noi care vor raspunde nevoilor clientilor PK la un nou nivel.

Clientul a decis sa continue dezvoltarea solutiei printr-o noua faza de proiect - o faza inca in lucru in care noi produse si abordari vor fi evaluate si testate pentru a fi, in final, livrate intr-o forma optima catre clienti.

Functii si functionalitati

  • acces multi-level - pentru mai multe tipuri de utilizatori;
  • dashboard-uri adaptate fiecarei categorii de useri;
  • experienta de utilizare simpla si dinamica;
  • design personalizat;
  • setari usor de gestionat pentru noile proiecte;
  • procese automatizate;
  • extragerea automata de date din surse diverse;
  • conectarea rezultatelor la interpretari predefinite;
  • optiuni multiple pentru afisarea informatiei (rapoarte, grafice,etc);
  • livrarea rapida a rezultatelor si interpretarilor;
  • flexibilitate in adaugarea/eliminarea de aplicatii;
  • respectarea reglementarillor EU GDPR si UK COI (criptarea parolelor, SSL si posibilitatea de a seta ca anonim utilizatorul care iese din sistem).
platforma Saas HR Pearn Kandola
platforma Saas HR Pearn Kandola
platforma Saas HR Pearn Kandola
platforma Saas HR Pearn Kandola
platforma Saas HR Pearn Kandola
platforma Saas HR Pearn Kandola

Beneficii

Beneficii generale livrate de noua platforma:

  • maximizarea potentialului platformei digitale Pearn Kandola prin cresterea interactiunilor cu serviciile oferite de client;
  • consultantii au la indemana instrumente flexibile care le permit pornirea instanta si simultana a mai multor aplicatii;
  • ofera aplicatii via module via unei structuri de tipul Mix ‘n’ Match care ramane constanta pe toate componentele;
  • cresterea nivelului de interactiune dintre clienti si angajatii/candidatii lor;
  • ofera clientilor acces la aplicatii specifice care pot fi gestionate individual.

Beneficiu-cheie pentru consultanti

automatizarea integrala a fluxurilor cu focus pe oferirea unei valori profesionale superioare, reducerea subiectivitatii si a erorilor umane - prin eliminarea activitatilor realizate manual, consumatoare de timp si riscante.

Beneficiu-cheie pentru companii

livrarea de rezultate concise si relevante, usor de manageriat si interpretat.

Beneficiu-cheie pentru angajati

accesarea rapida a rezultatelor intr-o forma completa si usor de inteles.

Avantajele clientului - dincolo de asteptari

Echipa dedicata Roweb a depasit asteptarile clientului in special prin solutiile tehnice oferite pentru o serie de provocari specifice - cum este generarea de rezultate compacte prin sincronizarea de date care vin din surse dispersate.

Solutia digitala actuala ofera posibilitatea de extragere a informatiilor relevante din surse diverse, cuplarea lor la rezultate relevante si interpretari predefinite si afisarea sub forma de raport catre utilizatorul final.

ROLURI ACOPERITE IN PROIECT:

Pentru proiectul Pearn Kandola Digital am alocat o echipa care s-a implicat full-time si care a fost capabila sa se adapteze din mers obiectivelor si cerintelor dinamice.

Project Manager

Quality Assurance

Developers

TEHNOLOGIILE

Etapele proiectului
1
Auditarea nevoilor si cerintelor clientului
2
Crearea si dezvoltarea MVP-ului
3
Identificarea de oportunitati extinse pentru client
4
Dezvoltarea si implementarea solutiei web
5
Dezvoltarea si validarea solutiei
6
Extindererea proiectului initial faza #2