Portal online cu functionalitati dedicate pentru ACENET

Facilitarea unei comunicari multidirectionale pentru utilizatorii retelei profesionale ACENET cu ajutorul unui portal online si al unui
website optimizat UX/UI, perfect integrat cu solutia CRM.

TEHNOLOGII

ASP.NET AJAX, Ms Sql Server, Sql Reporting, Telerik Rad Controls, JQuery, AbcPDF, Keyoti Search Engine, Ajax Toolkit

CATEGORIE DE PROIECT

top image

Provocarile ACENET

Lansarea (in doar cateva saptamani) versiunii optimizate a website-ului impreuna cu o serie de functii si functionalitati personalizate - inclusiv un portal online. Termenul scurt a fost impus de desfasurarea unui eveniment important in industrie.

Rezultate Cheie

Am livrat un portal web care permite membrilor ACENET sa acceseze simplu si rapid materiale de informare si sa comunice rapid.

Solutia

ACENET reprezinta interesele de afaceri ale industriei de consultanta si inginerie in Marea Britanie. ACENET este cea mai mare asociatie de afaceri din aceast sector, avand ca si membri aproape 800 de intreprinderi ce opereaza in diverse domenii.

Companiile membre ACENET sunt unele dintre cele mai cunoscute din domeniul consultantei si ingineriei. Renumiti pentru calitatea si excelenta muncii lor, castiga regulat premii pentru inovatie si realizari in domeniu.

In acest proiect ACENET a avut nevoie de optimizarea website-ului existent cu noi tehnologii, noi functionalitati si un design modern si intuitiv care sa se concenteze explicit pe experienta utilizatorului. Intrucat foloseau deja DYNAMICS CRM pentru administrarea datelor existente in companie, erau interesati, totodata, si de o integrare functionala a acestei solutii cu website-ul.

Asteptarile clientilor ACENET

  • navigare usoara in pagina;
  • acces rapid la informatii relevante in functie de context;
  • instrumente de comunicare la indemana;
  • mai putin timp investiti in parcurgerea unor pasi repetitivi.

Asteptarile personalului ACENET

  • gestionarea facila a datelor structurate si a celor nestructurate;
  • acces instant la informatii relevante despre membrii ACENET;
  • construirea unei relatii durabile cu membrii;
  • mai putine activitati consumatoare de timp.
Principalele beneficii

In ultimii 10 ani am fost principalul furnizor lor de servicii IT (fiind, totodata, si cei care au dezvoltat, cu mult timp in urma, si primul lor website). Acest proiect a venit, astfel, ca o extensie a colaborarii noastre in urma careia clientul a obtinut o serie de beneficii specifice:

  • un website intuitiv si clar structurat;
  • acces la o solutie CMS performanta si sigura (Umbraco CMS);
  • integrare perfecta a website-ului cu solutia CRM existenta;
  • eficienta crescuta;
  • gestionare simplificata a datelor interne (despre membri, datele de acces in platforma, etc);
  • optimizarea interactiunii cu membrii;
  • diseminarea echilibrata a informatiei pe mai multe canale;
  • mentenanta si suport pe termen lung.

Beneficii cheie

Pentru membri

Accesul la un cluster informational dinamic si intuitiv care permite informarea rapida si comunicarea eficienta.

Pentru angajati

Capacitatea de a gestiona cu usurinta informatiile, de a obtine indicii relevante care sa permita optimizari de abordare si de a consolida relatia cu companiile membre.

Beneficiile-cheie ale colaborarii

  • lucrul cu o echipa eficient coordonata;
  • abordari concentrate pe solutii;
  • grad mare de adaptabilitate la limitarile de timp;
  • interes mare pentru intelegerea completa a cerintelor clientului;
  • comunicare rapida si simplificata;
  • adaptare rapida la cerintele aparute pe parcurs;
  • transparenta totala in toate procesele;
  • experienta optimizata pentru utilizatori, generata de o interfata moderna.
Solutia

Clientul a avut nevoie de o actualizare a vechiului website prin utilizarea de noi tehnologii, o abordare moderna din perspectiva design-ului si de optimizare a experientei utilizatorilor prin noi functionalitati.

Rolul Roweb a fost de a propune si implementa solutiile tehnice pentru generarea unui portal online adaptat la nevoile specifice ale industriei alaturi de un website cu un design optimizat (UX/UI) si de o integrare eficienta a acestuia cu DYNAMICS CRM.

Pentru dezvoltarea unei solutii performante am colaborat atat cu un analist ACENET, cat si cu un specialist din cadrul companiei care a implementat DYNAMICS CRM.

Avantaje dincolo de asteptari

In ciuda faptului ca acest proiect a avut o perioada foarte scurta pentru livrare in raport cu gradul efectiv de dificultate, am reusit sa livram o solutie completa, capabila sa raspunda atat cerintelor initiale cat si celor aparute pe parcurs.

Detaliile proiectului
1 Project Manager
1 C# Full Stack developer
1 1 Front End developer
Tehnologii

ASP.NET AJAX, Ms Sql Server, Sql Reporting, Telerik Rad Controls, JQuery, AbcPDF, Keyoti Search Engine, Ajax Toolkit

Mod de abordare

Ne-am bazat pe o abordare de tip Agile pe parcursul a 2 saptamani desfasurate in sprint-uri si sedinte zilnice cu managerul de produs.

Functii si functionalitati:

  • solutie CMS eficienta si sigura (Umbraco CMS);
  • integrarea website-ului cu DYNAMICS CRM;
  • gestionare simplificata a datelor interne (despre membri, datele de acces in platforma, etc);
  • optimizari SEO (URL, SEO on-page);
  • diversificarea tipurilor de continutu din pagina: stiri, evenimente, formulare, contacte, bannere, clipuri, fisiere distribuite pe internet, galerie foto;
  • interfata intuitiva si creata corespunzator pentru utilizatori folosind ASP.NET si Telerik RAD Controls;
  • module si functionalitati e-commerce;
  • integrarea unor functionalitati specifice (acorduri digitale, ghid online, sistemul de administrare al utilizatorilor, sistem de rezervare evenimente);
  • integrarea cu Enterprise MRM;
  • integrarea cu alte API-uri cum ar fi: SecureTrading, BenchmarkEmail, Pure360;
  • integrarea Google Maps cu un motor de cautare si o localizare mai eficiente pe harta.

Etapele proiectului

Auditarea nevoilor si asteptarilor clientului

1

Preluarea proiectelor existente si colaborarea cu personalul intern / cu partenerii externi

2

Consultanta pentru selectarea solutiilor si tehnologiilor potrivite

3

Livrarea si validarea propunerii finale de proiect

4

Dezvoltarea de noi functii si functionalitati in raport cu cerintele aparute pe parcurs

5

Implementarea si
testarea solutiei

6

Raportarea livrabilelor
aferente proiectului

7

Pregatirea personalului intern pentru o utilizare performanta

8

Chiar daca, intr-o prima faza, timpul foarte scurt alocat proiectului parea sa puna o presiune suplimentara asupra echipei, am fost perfect capabili sa dezvoltam din mers o abordare accelerata pentru fiecare dintre etape. Iar acest lucru a fost posibil atat pentru ca aveam deja o experienta semnificativa pe proiecte similare, cat si pentru ca avem o colaborare de peste 10 ani cu acest client.

Mirel Ionescu

Roweb

Atuuri competitionale

pozitionarea pe piata ca un cluster profesional eficient si modern;

capacitatea extinsa de a gestiona un volum mare de informatii;

concentrare mai buna pe obiectivele de business prin eliminarea activitatilor repetitive;

comunicarea facila a valorilor de business.

acenet
De ce Roweb?

In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.

Astazi avem peste 127 de profesionisti care s-au implicat, de-a lungul timpului, in peste 1000 de proiecte livrate cu succes pentru companii din intreaga lume (din peste 30 de tari).

Clientii nostri recomanda serviciile Roweb in special pentru ca:

  • ne place sa gandim dincolo de limitari;
  • livram intotdeauna solutii inteligente si personalizate;
  • alocam echipe dedicate pentru fiecare proiect;
  • ne bazam pe tehnologii inovatoare;
  • stim cum sa ne adaptam din mers la cerinte dinamice;
  • oferim un raport foarte bun cost/calitate;
  • livram integrari perfecte intre solutii.

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.