CLIENTUL NOSTRU

Clientul nostru este o companie de protectie a muncii din Romania care ofera consultanta si inspectii periodice de siguranta.

Acesta isi desfasoara activitatea in locatii multiple din Romania. Clientul s-a confruntat cu unele probleme atunci cand a venit vorba de gestionarea informatiilor despre clienti. Angajatii au folosit instrumente precum Excel, pentru a gestiona informatiile, lucru ce a facut comunicarea intre birouri foarte dificila.

Pentru a rezolva aceasta problema, clientul a lucrat cu diferite companii si a dezvoltat o suita de aplicatii care, in final, nu si-au indeplinit scopul.

NEVOIA CLIENTULUI

Provocarile cu care se confruntau:

  • Aveau nevoie de un CRM care sa faciliteze comunicarea intre sediul central si consultantii de teren printr-o singura aplicatie.
  • Din cauza experientei lor anterioare nereusite, aveau nevoie de o companie de incredere cu experienta in dezvoltarea aplicatiilor de aceasta magnitudine si complexitate.
  • Aveau nevoie de o modalitate de gestionare a informatiilor atat pe teren, cat si la birou.
  • Din cauza conditiilor de lucru in continua schimbare, aveau nevoie de o aplicatie care sa permita adaugarea unor criterii viitoare.
SOLUTIA NOASTRA

Am dezvoltat o noua aplicatie CRM Web cuprinzatoare, care a inclus toate modulele solicitate de client, pentru a-si desfasura activitatea.

In afara de aplicatia Web, am dezvoltat o aplicatie mobila care sa serveasca consultantilor de teren. Dupa ce fac check-in la o locatie, aceasta aplicatie permite consultantilor de teren sa efectueze un audit, sa verifice starea unui sediu, sa semnaleze o problema si sa verifice echipamentele RSVTI: ascensoarele, macaralele, stivuitoarele si multe altele. De asemenea, acestia primesc notificari push pentru a le comunica cand echipamentul este pe punctul de a expira, cand primesc noi sarcini de la managerul lor sau chiar cand trebuie sa-si fixeze memento-uri pentru vizite viitoare. Dupa ce isi termina treaba in acea locatie, utilizatorul trebuie sa faca un check-out.

Module platforma:

  • Modul RSVTI - care permite clientului sa vada autorizatiile de lucru si de echipament.
  • Cartografierea clientilor - Informatii detaliate pe o harta despre toti clientii si punctele de lucru.
  • Modul de gestionare a sarcinilor - Toti angajatii si clientii pot crea si gestiona sarcini din cadrul platformei.
  • Modul de contabilitate - Permite accesul la toate activitatile efectuate de utilizatori sau de consultanti.
  • Modul accident - Inregistreaza toate accidentele care au avut loc la locul de munca.
  • Modul rapoarte - Grafice, liste, export excelent pentru toate activitatile.
  • Modul Admin - stabileČ™te utilizatorii, sabloanele de roluri.

Pentru acest proiect am avut un arhitect care a fost si lider de echipa, un specialist in backend si doi specialisti de frontend. Ca metodologie de management al proiectului, am folosit SCRUM.

1

Team Leader

2

Front-End

1

Back-End

1

Project Manager

Arhitectura Proiectului

Pentru aceasta aplicatie Web am folosit o arhitectura bazata pe API:

  • Backend: Microframework pentru API.
  • Baza de date: ORM elocvent pentru o comunicare eficienta cu MySQL.
  • Frontend: Arhitectura bazata pe SPA utilizand ReactJS.

Pentru aplicatia mobila folosita:

  • Backend: Dagger2, RxJava2, Retrofit, OkHttp, Glide, Firebase Messaging, WorkManager
  • Frontend: Designul materialelor

Beneficiile clientului

Dupa colaborarea noastra, clientul a reusit:

  • Sa elimine un sistem depasit
  • Sa-si gestioneze corect proiectele din toata tara
  • Sa centralizeze informatiile de la toate birourile
  • Sa imbunatateasca comunicarea intre birouri

Technology

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.