Solutie de vanzari online cu functionalitati customer-centric: Ramada Delivery

  • sistem complet pentru comenzi: website dedicat + mobile app + meniu digital
  • solutie CRM integrata
  • aplicatie dedicata pentru manageri
  • aplicatie pentru livratori

Dezvoltarea rapida a unei solutii custom pentru restaurantul Ramada,

capabila sa simplifice managementul comenzilor, ofere date pentru decizii de business si sa personalizeze interactiunile cu clientii.

CONTEXTUL

Despre client

Ramada Pitesti face parte dintr-un lant hotelier de top care se adreseaza atat persoanelor interesate de turismul local, cat si celor care participa la conferinte, evenimente, etc. Restaurantul reprezinta o componenta cheie a businessului care permite explorarea unei audiente extinse: persoane interesate de comenzi online sau de meniuri pentru evenimente.

Nevoile clientului

In contextul pandemiei, clientul a decis sa isi extinda activitatea online prin serviciile de restaurant. Pentru a face acest pas intr-un mod cat mai sigur si eficient, era interesat sa implementeze o solutie completa de rezervari, comenzi si vanzari online.

SOLUTIA

Pornind de la arhitectura unei solutii dedicate deja existente (implementata cu succes la o serie de businessuri similare) am dezvoltat o solutie personalizata: Ramada Delivery.

Website dedicat

Website e-commerce intuitiv si dinamic pentru promovarea ofertelor si pentru comenzi.

Meniu digital

Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid si sigur la produsele restaurantului.

Aplicatia managerului

Aplicatie dedicata care permite administrarea eficienta a activitatilor dintr-o singura platforma.

Aplicatie comenzi

Aplicatie mobila (iOS si Android) pentru clienti care permite lansarea de comenzi online.

Solutie CRM

Am integrat o solutie CRM pentru a oferi acces la date privind evolutia vanzarilor.

Aplicatie livrator

Aplicatie pentru livratori care permite accesarea si vizualizarea rapida a comenzilor alocate.

In doar 3 zile poti implementa o solutie similara pentru businessul tau!

Website dedicat pentru comenzi si rezervari online

Am dezvoltat un website de e-commerce pentru vanzari online, optimizat pentru mobile si algoritmi de pozitionare in cautari (de ex. Google).

Functii si functionalitati:

  • design modern si responsive;
  • optimizari pentru SEO;
  • respectarea regulilor GDPR;
  • web design personalizat cu focus pe UX/UI;
  • incarcarea unui numar nelimitat de produse;
  • sistem de notificari instant pentru noile comenzi (direct la imprimanta din bucatarie, la telefon si pe e-mail);
  • functionalitate CTA: Call mobile – pentru comenzile la telefon;
  • acces la Google Analytics, Google Search Console, Facebook microdata;

Meniu digital pentru acces rapid la oferte

Meniul poate fi accesat de pe orice mobil smartphone.

Printr-o simpla scanare a unui cod QR / NFC tag, pe telefonul clientului va fi automat afisat meniul online iar acesta va putea sa lanseze comanda de la distanta.

Dupa comanda, ospatarul valideaza comanda si o preia pentru bucatarie.

Aplicatia managerului

Aplicatie dedicata care permite administrarea eficienta a activitatilor dintr-o singura platforma.

Din aplicatia dedicata, managerii pot sa:

  • administreze intreaga activitate a furnizorilor;
  • contacteze clientii fie direct, fie prin WhatsApp;
  • preia comenzile si sa le trimita la bucatarie.

Totul in doar cateva secunde!

Aplicatie mobila pentru comenzi

APLICATIA CLIENTULUI: Aplicatie mobila pentru comenzi (iOS si Android)

  • aplicatia poate fi descarcata atat din App Store cat si din Google Play;
  • clientul nostru primeste o serie de comenzi prin notificari instant;
  • clientul primeste feedback-uri si review-uri (afisate doar managerului) direct pe aplicatia din smartphone (1-3 stele: utilizatorilor li se cere si motivul pentru rating; 4-6 stele: utilizatorii sunt directionati si catre Tripadvisor, Facebook and Google Places);
  • actualizari constante pentru a oferi experiente complete de utilizare.

Integrare solutie CRM

  • afisarea instanta a profilului clientului atunci cand acesta apeleaza;
  • notificari real-time pentru noi comenzi - printate direct la imprimanta din bucatarie;
  • acces rapid la instrumente de centralizare, analiza si management date/clienti;
  • sistem de segmentare clienti (VIP, regular, fideli, noi, care au abandonat comenzile).
  • respectarea regulilor GDPR.

Aplicatie livrator

Aplicatia le permite sa acceseze si vizualizeze rapid comenzile alocate.

Livratorii au acces la adresa exacta de livrare si ruta cea mai scurta pentru livrare. Impreuna cu alte module din aplicatie, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.

  • sincronizari instant;
  • afisarea rutei de livrare (prin Google Maps).

Toate activitatile online ale restaurantului realizate printr-o singura solutie: Ramada Delivery

Rezervari & comenzi online

Management eficient al comenzilor

Interactiuni & comenzi mai sigure

Management simplificat al clientilor

Urmariri in timp real de vanzari si tendinte

Urmariri in timp real pentru activitatile angajatilor

Decizii de business bazate pe date

Prezenta online multi-channel

Experienta moderna si intuitiva

Vrei sa vezi cum functioneaza aceasta solutie?

Pasii proiectului

1

Auditarea nevoilor si asteptarilor clientului

2

Identificarea solutiilor tehnice care sa raspunda nevoilor clientului

3

Livrarea si validarea propunerii de proiect

4

Implementarea si testarea solutiei

5

Managementul si mentenanta pentru solutia livrata

6

Livrarea si antrenarea utilizatorilor interni pentru uz performant