CLIENTUL NOSTRU

Colaborarea noastra cu Tourpaq a fost una din cele mai indelungate.

Clientul nostru e o companie daneza ce ofera solutii software operatorilor de turism. Solutia lor pentru agentii de turism include tool-uri de structura a datelor si de SEO, de management financiar si monitorizare a platilor, de gestionare a tichetelor si creditelor, tool-uri pentru optimizarea automata a preturilor, CRM, solutii de marketing si 2 aplicatii mobile pe care agentiile le pot customiza si oferi clientilor lor finali.

NEVOIA CLIENTULUI

Platforma ii ajuta pe operatori sa isi gestioneze toate activitatile cu usurinta si cu cat mai putin efort uman.

Gestionarea relatiei cu clientii, chestionare de masurare a satisfactiei, campanii promotionale si oferte speciale, raportare si comunicare cu furnizorii in mod autonom, facturare si statistici multiple, previzionare si optimizare automata a preturilor, integrari cu furnizori majori din aceasta industrie – toate acestea sunt doar o mica parte din complexitatea platformei.

Din cauza acestui nivel de complexitate, a fost important sa ne concentram si pe asigurarea calitatii inca din momentul in care produsul a inceput sa se maturizeze, acum mai mult de 8 ani. Pentru a ajuta clientul nostru sa transforme lumea turismului si a HoReCa, am folosit noi tehnici si cele mai bune practici din industria de asigurare a calitatii software-urilor, si ne-am imbunatatit propriile procese de QA pe parcurs.

SOLUTIA NOASTRA

Pe masura ce complexitatea proiectului a crescut rapid, si abordarea noastra a QA a evoluat

  • Echipa de dezvoltare a crescut de la 2 la 7
  • Initial nu am avut un tester dedicate, developerii cross-testau noile functionalitati
  • Revizuirea ocurentei defectelor
  • Utilizarea celor mai bune practici de urmat
  • In faza urmatoare, am adaugat un tester pentru testare manuala
  • Suport clienti dedicat
  • Proceduri de management fast detect
  • Acoperire core pentru testare unitara
  • Documentare wiki si video a utilizatorilor
  • Am introdus testare automata
  • Din 2017 am adaugat 3 testeri dedicati, pentru testare automata, de regresie, de incarcare si de securitate
  • Testare a aplicatiilor mobile
  • Tintim catre integrare si lansare continue
  • Specificare timpurie a caracteristicilor si feedback asupra proceselor
  • Metrice utile si transparente pentru a ajuta managerii

In prezent asiguram partea de QA a proiectului cu o echipa de 3 oameni

Ne ocupam de testare automata, testare manuala, suport client, rafinarea cerintelor, documentare si alte procese.

Folosind aceasta abordare, combinam testarea de regresie rapida si feedback timpuriu in stabilitatea de ansamblu a sistemului, cu abordarea intuitiva a diverselor scenarii manual pentru functionalitati noi.

Procesele si procedurile echipei au fost de asemenea inbunatatite pe parcurs, in modalitatea cea mai pur agila, renuntand la ce era gresit si pastrand ce era bun. Toate acestea au dus la comunicare mai facila, feedback mai clar, rezolvare mai rapida a blocajelor si solutii adaptate la viitor si aplicate cand e nevoie.

Tool-urile pe care le folosim sunt:

  • Target Process - pentru managementul agil al cerintelor, user stories si bug-uri, gestionare a cazurilor de testare manuala si metrice de progres
  • Katalon Studio (Selenium, Applum) - pentru designul de teste de automatizare web si mobile, executare si raportare
  • Microsoft Visual Studio - pentru testare unitara si de incarcare
  • JetBrains ReSharper, dotCover si dotTrace - pentru revizuire a codului, profilare si performanta
  • Jenkins - pentru deployment continuu si integrare continua

Unele din provocarile la care am facut fata cu success in desfasurarea serviciilor de QA pentru Tourpaq:

  • Pastrarea calitatii simultan cu permiterea unui ritm de dezvoltare rapid, pentru implementarea unor idei de business foarte inovative, ce ajuta la optimizarea managementului de turism.
  • Asigurarea indeplinirii obiectivului principal al sistemului: "strictly no hands" si numeroase actiuni automate pe care sistemul le desfasoara cu un grad de siguranta foarte mare.
  • Adoptarea dezvoltarii customizate pentru fiecare companie noua din sistem, cu interese de business specifice.
BENEFICIILE CLIENTULUI

Livrabilele produse de efortul de QA includ:

  • Transparenta procesului de dezvoltare prin garfice si metrice cu privire la man-hours pentru noi caracteristici si reparare de bug-uri.
  • Lista de cazuri de test scrisa pentru scenarii complexe din zone de risc inalt.
  • Status al executarii manualului de cazuri de test, inainte de lansari.
  • Grafice, metrice si log-uri cu privire la derularila testarilor automate.
  • Documentare practica a utilizatorilor, sub forma de prezentari video si wiki.

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.