CLIENTUL NOSTRU

Warbble este o companie din Irlanda care a dezvoltat o platforma pentru managementul unei retele social-media.

Ei au avut nevoie de o echipa de dezvoltare dedicata care sa fie capabila sa le inteleaga nevoile si asteptarile.

NEVOIA CLIENTULUI

Echipa noastra a trebuit sa lucreze cu diverse idei noi, astfel incat orice iteratie sa inceapa cu o intalnire de planificare a noii sesiuni de lucru.

Am stabilit un flux de lucru care ne-a permis sa marim viteza de lucru si performanta. Am optimizat functiile platformei si le-am integrat pe toate (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google Drive APIs). Aproape 90% din platforma a fost personalizata la comanda de catre Roweb.
De asemenea, am luat in considerare si alte posibile necesitati de dezvoltare atunci cand am creat structura.

Echipa Roweb a intalnit multe provocari in timpul refactorizarii modalitatii in care erau consumate API-urile sociale, rezultand mai putine cerinte trimise la API-uri si nicio pierdere de informatii colectate.

SOLUTIA NOASTRA

Datorita unei intelegeri excelente a nevoilor si provocarilor am integrat cele mai bune functii in platforma.

Am lucrat cu Scrum. Metodologia Agile ne-a ajutat sa finalizam sectiuni utilizabile ale proiectului care au dat valoare de business. Procesul de comunicare s-a desfasurat cu usurinta fiind un factor important ce a dus la succesul proiectului.

Principalele caracteristici sunt:

Panou de administrare:

Ofera posibilitatea de a publica sau de a programa publicarea pe multiple retele social-media si pe conturile asociate lor. Luand in considerare nevoile proiectului, am adaugat diverse atribute precum posibilitatea de a adauga imagini si texte, de a distribui link-uri cu un procesator personalizat pentru URL - pentru a genera previzualizari pentru respectivele platforme de social-media in formatul lor specific (o problema pe care am rezolvat-o si am perfectionat-o de-a lungul timpului).

De asemenea am adaugat un feature care ii ajuta pe utilizatori sa primeasca notificari despre statusul postarilor lor. Acest lucru da posibilitatea de a monitoriza procesul de publicare in orice moment. In aceeasi masura, platforma permite utilizatorilor sa isi verifice istoricul, de exemplu, ei isi pot revedea postarile anterioare si sa le republice mai tarziu daca acest lucru este in acord cu cerintele campaniei lor.

Postari sugerate:

Un loc unde administratorii website-ului si designerii pot crea un template pentru postari pentru utilizatorii finali, acestia putand edita sau posta si pe conturile lor.

Pagina de feed:

Am simulat posibilitatea ca fiecare cont social sa aiba un feed, cu oportunitatea de a raspunde la comentarii, like-uri, reactii si la alte caracteristici specifice altor platforme sociale.

Aria de continut:

Feature reprezentat de un editor de imagine personalizat. Acesta include atat posibilitatea de a edita designul cat si textul. In privinta designului personalizat, userul are optiunea de a-l edita element cu element, cat si ca imagine intreaga.

Manager de campanii:

Acest feature reprezinta un tablou de bord al campaniei digitale; Aici utilizatorii pot lansa campanii adaptate nevoilor acestora. Mai precis, ofera posibilitatea de a publica posturi in functie de nevoile de promovare, in anumite momente si pentru anumite segmente de public.

Analytics:

Platforma furnizeaza date analitice si statistici la fiecare ora, zilnic sau saptamanal si lunar - arata numarul de like-uri primite, comentariile, reactille pentru toate platformele social-media pe care le-am integrat.

Calendar social:

In acest cadru vorbim despre integrarea postarilor social intr-un calendar prin drag-and-drop, lucru care implica toate functiile anterior mentionate. Acest calendar ne ajuta la schimbarea programarilor facute, la procesul de editare si, de asemenea, tine evidenta postarilor. Astfel, toate postarile programate sunt afisate si usor de administrat in calendar.

Manager de cont:

Utilizatorii pot adauga mai multe conturi pe platforma cu acces limitat si controlat, in functie de necesitatile fiecaruia. De asemenea, permisiunile pot fi setate astfel incat sa permita si altor useri sau manageri de continut, sa poata imita functii in contul propriu sau sa posteze in numele lor.

Continutul:

Ofera posibilitatea de a cauta articole, imagini, video-uri si link-uri pentru orice subiect preferat, dintr-o lista mare de platforme media. Sugestiile din continut reprezinta subiecte la moda.

Alte caracteristici ale platformei pentru admini:

  • Generare de lead-uri bazate pe interesele clientului;
  • Monitorizare si statistici social-media;
  • Sugerarea de posibili followeri care sa iti urmareasca activitatea;
  • Administrare de cont;
  • Licente pentru diverse conturi;
  • Sugerare de subiecte in trend care ofera posibilitatea de a fi aliniat cu cele mai recente noutati.

Beneficiile clientului

  • Flexibilitate si capacitate de reactie, ceea ce ne permite sa implementam in mod regulat noi imbunatatiri;
  • Mixul perfect de competente tehnice pentru a construi o solutie personalizata complexa;
  • Utilizarea cu usurinta a unei platforme cu multe functionalitati atat pentru client cat si pentru utilizatorii finali;
  • O utilizare mai buna a resurselor limitate si al apelarilor oferite de API-urile sociale;
  • Cod eficient ce poate fi usor intretinut.

Echipa Roweb

1

Manager de proiect

4

Specialisti in programare

1

UX Designer

Tehnologii

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.