Mansion Pub este un restaurant - pub in Pitesti, bine cunoscut de peste un deceniu pentru bauturile si mancarea grozava, atmosfera placuta si servirea excelenta. Au apelat la noi ca sa le dezvoltam prezenta online si sa ii ajutam la imbunatatirea experientei clientilor.
Clientul nostru a avut un set complex de nevoi inclusiv
sa poata vinde online
sa ajunga la mai multi potentiali clienti
sa ofere un serviciu mai rapid
sa obtina feedback de la clienti
sa-si imbunatateasca marketing-ul si imaginea de brand
Pentru a raspunde tuturor acestor nevoi, le-am oferit Solutia noastra completa pentru Restaurante & Pub-uri, care a inclus mai multe componente, printre care si o aplicatie mobila care sa ajute angajatii sa proceseze cererile si feedback-ul clientilor.
Am dezvoltat un site de e-commerce, care le permite clientilor sa comande si sa faca rezervari online. Apoi, pentru a ne ajuta clientul sa gestioneze volumul crescut de cereri, intr-un timp cat mai scurt, am propus sa dezvoltam o aplicatie mobila care notifica proprietarul si staff-ul despre fiecare comanda si rezervare.
Partea de CRM a aplicatiei faciliteaza accesul la:
numele clientilor
numarul de telefon
comanda curenta
istoricul comenzilor
valoarea totala a comenzilor incepand cu prima achizitie
numarul de zile de la ultima tranzactie
adresa de livrare – ce poate fi afisata in Google Maps
tipul de client: nou, recurent, loial
adresa de email
note referitoare la client
Una dintre optiunile din meniul de setari permite identificarea clientului pe baza numarului de telefon, precum si posibilitatea de a suna un client direct din aplicatie si de a le vedea adresa pe Google Maps. Un alt beneficiu al aceste functionalitati e abilitatea de a vedea tipul de client al apelantului (nou, recurent sau loial), ultima lor comanda, valoara istorica a comenzilor si numarul total al apelantilor.
Aplicatia mobila trimite in timp real notificari push proprietarului restaurantului, sefului de sala si angajatilor, pentru fiecare comanda si rezervare. Asta ii ajuta sa se sincronizeze, sa proceseze mai rapid cererile clientilor si sa demareze mai rapid procesul de preparare, ceea ce duce la o servire mai buna si mai rapida.
Pe ecranul cu setari, utilizatorii au posibilitatea de a activa sau dezactiva notificarile push.
Am ajutat proprietarul restaurantului sa obtina informatii despre experienta clientilor si despre cum sa ii multumeasca mai bine: tag-uri NFC si coduri QR sunt folosite pentru a directiona clientii catre un chestionar online, unde sa poata oferi feedback cu privire la mancare si la servire.
Fiecare ospatar are un cod personalizat, astfel incat proprietarul sa poata vedea rating-uri si recenzii individuale pentru fiecare si sa tina cont de acestea in evaluarea performantei lor.
Pentru a facilita utilizarea acestui feedback, am dezvoltat o sectiune a aplicatiei special dedicata pentru asta.
Tab-ul de feedback afiseaza doua grafice, cu rating-ul agregat pentru mancare si cel pentru servire. Pentru fiecare din cele doua, diagrama arata procentajul de vizitatori de-a lungul timpului care au ales fiecare tip de eticheta de feedback: incantat, multumit, neutru, nemultumit. Fiecare client al restaurantului poate evalua separat mancarea si ospatarul, avand, de asemenea, optiunea de a scrie mai multe detalii despre experienta lor. Fiecare recenzie are un timestamp cu momentul in care a fost trimisa. Managerul are si posibilitatea de a vedea rezultatele agregate pentru fiecare ospatar separat, pentru o anumita perioada de timp, ceea ce il ajuta sa evalueze performanta fiecarui ospatar.
Aplicatia mobila se leaga perfect cu identitatea vizuala a tuturor componentelor solutiei
O mai buna privire de ansamblu si gestionare a tuturor informatiilor disponibile prin intrermediul aplicatiei inseamna ca staff-ul poate acum sa proceseze mai multe comenzi si rezervari, intr-un timp mai scurt si cu mai putin stress
Am reusit sa imbunatatim procesul astfel incat, chiar si dupa incheierea apelului, utilizatorul aplicatiei sa poata inca sa inregistreze o comanda sau rezervare pentru apelant