CRM mobil pentru un restaurant – Mansion Pub

TECHNOLOGY

Android SDK, MPAndroidChart, GreenDao, Firebase, Retrofit, Glide, MVP

NEVOILE CLIENTULUI

Mansion Pub este un restaurant - pub in Pitesti, bine cunoscut de peste un deceniu pentru bauturile si mancarea grozava, atmosfera placuta si servirea excelenta. Au apelat la noi ca sa le dezvoltam prezenta online si sa ii ajutam la imbunatatirea experientei clientilor.

Clientul nostru a avut un set complex de nevoi inclusiv

sa poata vinde online

sa ajunga la mai multi potentiali clienti

sa ofere un serviciu mai rapid

sa obtina feedback de la clienti

sa-si imbunatateasca marketing-ul si imaginea de brand

SOLUTIE

Pentru a raspunde tuturor acestor nevoi, le-am oferit Solutia noastra completa pentru Restaurante & Pub-uri, care a inclus mai multe componente, printre care si o aplicatie mobila care sa ajute angajatii sa proceseze cererile si feedback-ul clientilor.

Am dezvoltat un site de e-commerce, care le permite clientilor sa comande si sa faca rezervari online. Apoi, pentru a ne ajuta clientul sa gestioneze volumul crescut de cereri, intr-un timp cat mai scurt, am propus sa dezvoltam o aplicatie mobila care notifica proprietarul si staff-ul despre fiecare comanda si rezervare.

CRM

Partea de CRM a aplicatiei faciliteaza accesul la:

 

numele clientilor

 

numarul de telefon

 

comanda curenta

 

istoricul comenzilor

 

valoarea totala a comenzilor incepand cu prima achizitie

 

numarul de zile de la ultima tranzactie

 

adresa de livrare – ce poate fi afisata in Google Maps

 

tipul de client: nou, recurent, loial

 

adresa de email

 

note referitoare la client

 

Identificarea clientului

Una dintre optiunile din meniul de setari permite identificarea clientului pe baza numarului de telefon, precum si posibilitatea de a suna un client direct din aplicatie si de a le vedea adresa pe ​Google​ ​Maps. Un alt beneficiu al aceste functionalitati e abilitatea de a vedea tipul de client al apelantului (nou, recurent sau loial), ultima lor comanda, valoara istorica a comenzilor si numarul total al apelantilor.

Notificari

Aplicatia mobila trimite in timp real notificari push proprietarului restaurantului, sefului de sala si angajatilor, pentru fiecare comanda si rezervare. Asta ii ajuta sa se sincronizeze, sa proceseze mai rapid cererile clientilor si sa demareze mai rapid procesul de preparare, ceea ce duce la o servire mai buna si mai rapida.

Pe ecranul cu setari, utilizatorii au posibilitatea de a activa sau dezactiva notificarile push.

BENEFICIILE CLIENTULUI
 

Aplicatia mobila se leaga perfect cu identitatea vizuala a tuturor componentelor solutiei

 

O mai buna privire de ansamblu si gestionare a tuturor informatiilor disponibile prin intrermediul aplicatiei inseamna ca staff-ul poate acum sa proceseze mai multe comenzi si rezervari, intr-un timp mai scurt si cu mai putin stress

 

Am reusit sa imbunatatim procesul astfel incat, chiar si dupa incheierea apelului, utilizatorul aplicatiei sa poata inca sa inregistreze o comanda sau rezervare pentru apelant