DEZVOLTARE APLICATII DELIVERY (comenzi si livrare)

Simplificarea sistemului de comenzi si livrari cu ajutorul unei aplicatii care a fost gandita pentru utilizator si creata pentru a stimula si simplifica procesele de vanzare (comenzi + livrare). De la implementari rapide la dezvoltari personalizate, cu functionalitati extinse - developerii Roweb sunt pregatiti sa preia nevoile companiei tale si sa le transforme in aplicatii de succes.

TECHNOLOGII

iOS - SWIFT, Alamofire, Google maps, iCarousel, SDWebImage, CryptoSwift, DataCompression Android - Kotlin, Retrofit + RxJava2, Google maps, Room, Glide, Dagger 2

Ce este o aplicatie de DELIVERY (comenzi si livrare)?

Aplicatia de DELIVERY (comenzi si livrare) este o aplicatie suport pentru vanzarile online care poate fi adaptata rapid pentru o varietate de businessuri (de la start-upuri si companii mici, la businessuri medii si mari) si de industrii (retail. restaurante si pub-uri, servicii de curierat, etc.)

RETAIL

TRANSPORT

RESTAURANTE & PUB-URI

CURIERAT

DISTRIBUTIE

FURNIZORI INDUSTRIALI

ORICE BUSINESS DINAMIC CARE SE BAZEAZA PE
VANZARI ONLINE + SERVICII DE DELIVERY / CURIERAT / TRANSPORT

FUNCTIONALITATI CHEIE

Magazin Online - modul dedicat pentru vanzari online unde pot fi tranzactionate produse specifice si unde sunt afisate ofertele in 3 variante:

anunturi;
promotii;
noutati.

Produsele sunt afisate in categorii si subcategorii impreuna cu o serie de optiuni actionabile:

  • filtre inteligente pe criterii specifice;
  • adaugarea la Favorite;
  • adaugare la cosul de cumparaturi;
  • plasare comanda;
  • istoric comenzi.

Public Market - conectarea principalilor actori implicati in tranzactionari (vanzatori, clienti, furnizori servicii curierat/transport) intr-o platforma unica, capabila sa:

  • atraga si suporte un volum mare de trafic si continut;
  • afiseze oferte de la diversi vanzatori;
  • ofere raportari pentru vanzari in baza unor indicatori precisi.

Sistem de management al livrarilor ( curier, rezervari si programari de livrare si urmarirea livrarilor) - optiuni multiple pentru rezervarile si programarile serviciilor de delivery/curierat/transport:

  • sincronizarea rapida a comenzilor cu serviciile de livrare disponibile;
  • urmarirea livrarilor in timp real;
  • actualizarea informatiilor in timp real (adresa de livrare, date de contact, volum de comenzi, etc);
  • management facil si vizualizare rapida a comenzilor in desfasurare.
FUNCTIONALITATI SPECIFICE IN APLICATIA PENTRU FURNIZOR

Management rapid si simplu prin instrumente intuitive puse la dispozitia utilizatorului

  • Accesare in siguranta a panoului de LogIn;
  • Incarcari si actualizari simple ale ofertelor;
  • Panou comun de vizualizare a tuturor comenzilor - pentru toti furnizorii de servicii;
  • Istoric de comenzi cu status asociat pentru fiecare tranzactie in parte;
  • Notificari instant pentru fiecare noua comanda/actualizare de comanda;
  • Flexibilitate in managementul si selectarea comenzilor;
  • Acces in timp real la detaliile comenzilor si statusul lor;
  • Afisare instant a detaliilor privind comenzile si plasarea lor pe harta;
  • Localizarea comenzilor plasate in proximitate;
  • Harta dinamica de navigare;
  • Localizarea instant a comenzilor pe harta - odata ce sunt plasate.
FUNCTIONALITATI SPECIFICE IN APLICATIA PENTRU CLIENT

De la oferte de produse, la recomandari/comentarii si servicii de transport/livrare/curierat - totul este la doar un click distanta de clientii tai.

  • Accesare in siguranta a panoului de LogIn;
  • Acces facil la servicii (public market, magazin online, servicii de transport);
  • Acces rapid la noutati - din HomePage poate vizualiza anunturile, promotiile si cele mai recente oferte;
  • Plasarea comenzilor de transport cu un singur click;
  • Proces simplificat de comanda a serviciilor de transport prin optiuni de completare automata a adreselor;
  • Sectiune dedicata de suport unde clientii pot vedea statusul pentru fiecare situatie semnalata (ex. rezolvata sau in derulare) sau sa adauge o noua semnalare prin completarea unui formular scurt;
  • Optiuni flexibile de plata;
  • Panou dedicat pentru vizualizarea comenzilor plasate;
  • Acces la campuri personalizate pentru comenzile de livrari: setarea volumului de comenzi, data livrarii, preferinte pentru anumiti furnizori, etc;
  • Instrumente dinamice de comanda (plasare comanda, anulare comanda, nume livrator, etc);
  • Editarea locatiilor preferate pentru livrare.

Avantajele de a avea propria aplicatie de DELIVERY APP (comenzi si livrare)

  • raspuns rapid la nevoile contextuale/specifice ale clientilor;
  • aplicatie de vanzare intuitiva care permite actualizari in timp real;
  • sistem de livrare la indemana clientilor;
  • sistem inteligent de management si urmarire pentru comenzi si livrari;
  • 0% comision pentru serviciile de livrari/transport/curierat;
  • oportunitatea de a comunica rapid ofertele de business;
  • control eficient asupra proceselor de vanzare si livrare.

IMPLEMENTARE RAPIDA SAU FUNCTIONALITATI EXTINSE SI PERSONALIZATE?

Am dezvoltat un prototip flexibil pentru aplicatia de DELIVERY, capabil sa raspunda nevoilor tale specifice:

Te intereseaza o implementare rapida a unei aplicatii de livrare care sa ofere din start acces la toate functionalitatile de baza?

Putem adapta prototipul si livra catre tine in doar cateva zile.

Ai nevoie de o aplicatie care sa integreze functionalitati specifice?

Developerii nostri sunt pregatiti sa extinda dezvoltarea prototipului de aplicatie si sa-l adapteze rapid in functie de nevoile companiei tale.

ECHIPA DEDICATA PENTRU DEZVOLTAREA APLICATIEI TALE DE DELIVERY

127 de developeri Roweb cu experienta transforma zilnic proiectele in solutii functionale.

Manageri de proiect
Analisti de business
Developeri
Specialisti Q&A
Scrum masters
Designeri UX

CUM POTI OBTINE APLICATIA DE DELIVERY PENTRU COMPANIA TA

1
TU ne ceri o estimare de proiect si ne oferi cateva detalii privind nevoile companiei tale
2
NOI iti oferim o propunere de proiect impreuna cu o cotatie de pret
3
TU analizezi si aprobi oferta noastra
4
NOI adaptam prototipul la cerintele tale
5
IMPREUNA ramanem conectati la evolutia proiectului ca sa obtinem cele mai bune rezultate

“Am inceput sa lucram cu Roweb in urma cu 2 ani si jumatate. Deja am dezvoltat cu ei 3 proiecte. Toate solutiile livrate sunt conform asteptarilor si la calitatea promisa. Suntem foarte multumiti de modul in care echipele Roweb se implica in proiecte si de faptul ca stiu cum sa combine simplitatea cu profesionalismul. Un motiv in plus sa ne dorim continuarea colaborarii si pe alte proiecte.”

Khalid Salman, COO

Trusteum

FAQ

Ce garantii ofera aplicatia de delivery dezvoltata de Roweb?

De la suport tehnic la garantii financiare si operationale (returnarea investitiei daca aplicatia nu functioneaza conform cerintelor specificate in proiect) - livram un prototip de aplicatie functional, fara erori, fara blocaje;

Oferiti si acces la o varianta demo a aplicatiei?

Odata ce ne trimiti o cerere de estimare proiect, revenim catre tine, in cel mai scurt timp, cu o oferta financiara + acces la o versiune DEMO a aplicatiei.

Ce se intampla daca am nevoie sa schimb ceva ulterior?

Functionalitatile prezentate mai sus sunt doar cele de baza. Putem face implementari specifice - atat la inceputul proiectului cat si ulterior. Deci, nicio grija: odata ce compania ta creste, te putem ajuta oricand sa te adaptez la noile cerinte.

Cat de repede puteti livra o astfel de aplicatie - din care sa nu lipseasca elementele de brand ale companiei?

Pentru implementari rapide ale prototipului deja dezvoltat poti obtine aplicatia in mai putin de 5 zile.

Unde pot gasi mai multe exemple de aplicatii mobile dezvoltate de voi? (pentru diferite industrii)

Actualizarea portofoliului este un proces continuu. Totusi, poti gasi exemplificari relevante de proiecte in pagina dedicata de portofoliu pentru aplicatii mobile pentru diferite industrii (turism, financiar, evenimente, restaurante, sanatate, management de flote, etc.)