Searchency – creste cu 43% rata de conversie din cautari in platforma ta e-Commerce | Cautare inteligenta folosind tool-uri de configurare si merchandising

Acest articol a fost publicat in categoria Dezvoltare aplicatii business, Dezvoltare aplicatii e-commerce, Dezvoltare aplicatii mobile, Proiecte noi, Proiecte Roweb, Tendinte in piata, Transformare digitala in .

Daca te intrebi care este urmatorul pas dupa crearea unei platforme de e-Commerce moderne si inovative, raspunsul il avem noi: adaugarea de functii noi, care sa imbunatateasca experienta userilor in procesul de cumparare si sa te ajute sa cresti rata de conversie.

Iar printre aceste functii, se remarca un sistem de cautare eficient, realizat cu ajutorul unui tool puternic si inovator precum Searchency.

 

Ce este Searchency si cum te poate ajuta mai exact?

Acest instrument a fost creat pentru a mari rata de conversie din platformele e-Commerce, imbunatatind experienta de cautare.

Astfel, ne dorim sa cream o comunitate de useri, agentii si detinatori de platforme e-Commerce, pornind de la ideea de identificare rapida a produselor dorite intr-o platforma si ghidandu-ne dupa principiile: #SuperSearch #SmartSearch #PowerToYourSearchBar.

Top functionalitati Searchency:

  • Cautare avansata pe baza de sinonime. Sa presupunem ca vinzi trolere si valize. Iar clientii tai cauta in magazinul online folosind cuvantul „geamantan”. Acesta poate fi adaugat ca sinonim in platforma, astfel incat userul sa poata ajunge la produsele dorite, chiar daca nu a fost folosit in numele sau descrierea produsului.
  • Posibilitatea de excludere a cuvintelor care fac parte din limbajul licentios sau a altor termeni irelevanti, care nu au legatura cu business-ul tau.
  • Cautare avansata (ex: “geamantan ieftin” se va transforma in “geamantan cu pretul mai mic de 89 lei” – afisand rezultatele in functie de pretul cel mai mic setat in platforma.)
  • Sugestii de termeni de cautare, pornind de la produsele populare din platforma.
  • Autocorrect pentru tastarea gresita a termenilor de cautare. De exemplu, userul a vrut sa scrie „Agatha Christie” insa a tastat gresit numele autoarei „Agata Cristie”. Platforma foloseste algoritmi inteligenti care isi dau seama de intentiile userului si il ajuta sa ajunga la rezultatul dorit.
  • Statistici relevante: demografice, cautari cu zero rezultate, topul cautarilor etc.
  • Cautare dupa categorie – ceea ce permite detinatorului unei platforme sa creeze landing page-uri care sa creasca vanzarile. De exemplu, categoria de produse listate de Black Friday.

 

Zece clienti Roweb au cerut integrarea acestui tool in platforma lor, in prima saptamana de la lansare

„Pornind de la nevoile din piata, am creat o solutie smart, explicandu-le clientilor nostri importanta datelor care ajung in platforma si ce inseamna supravegherea atenta a procesului de conversie: de la momentul plasarii comenzii si pana cand clientul ajunge in Thank You Page.

De asemenea, suntem in discutii si cu agentiile mari de marketing, hosting si SEO si ne dorim sa le oferim acestora solutia noastra, impreuna cu suportul de a o folosi eficient.”

Stefan Nicolae
Head of Software Development e-Commerce

 

Care sunt specificatiile cele mai apreciate de clientii nostri pana acum?

Pentru ca feedback-ul clientilor este important pentru noi, am creat o lista cu cele mai apreciate specificatii.

  • Relevanta cautarii – toolul este creat pornind de la comportamentul userilor pe platformele e-Commerce si pentru a raspunde necesitatilor lor.
  • Indexare in timp real a produselor, pe masura ce sunt adaugate in platforma de e-Commerce.
  • Interfata intuitiva, mobile friendly, care permite o familiarizare rapida cu specificatiile oferite de Searchency.
  • Rapiditatea de cautare – rezultatele sunt afisate rapid, tinand pasul alert cu domeniul e-Commerce.

 

Cui se adreseaza aceasta solutie?

  • Detinatorilor de platforme de e-Commerce, indiferent de specificul acesteia. De fapt, tuturor celor care vand online intr-o forma sau alta: agentii de recrutare, real estate, turism, automotive.
  • Detinatorilor de platforme e-learning – pentru cei care isi doresc sa ofere cursantilor o identificare usoara a cursurilor in format text sau video.
  • Agentiilor de marketing, care ofera servicii de SEO clientilor lor.
  • Agentiilor care se ocupa de analiza datelor de pe platformele si aplicatiile web.

Searchency este o solutie dezvoltata de Roweb, care contribuie la experienta calitativa pe care o oferim celor care aleg sa colaboreze cu noi, atat cand vine vorba de dezvoltarea platformelor e-Commerce, cat si de imbunatatirea celor existente.

Asa ca daca si tu te numeri printre cei care isi doresc sa imbunatateasca experienta de cautare de pe platforma e-Commerce, iti recomandam sa incerci Searchency.

Contacteaza-ne, iar unul dintre reprezentantii nostri te va ajuta sa intelegi exact cum functioneaza solutia propusa de noi.

Roweb @MWC Las Vegas 2022

Afla mai mult
x