Ce trebuie sa schimbi in meniul restaurantului ca sa vinzi mai eficient in aceasta vara

Acest articol a fost publicat in categoria Tehnologie in .

Noile reguli impuse (privind distanta de siguranta, normele de igiena si centralizarea datelor despre clienti – registre pentru rezervari) pentru afacerile din industria HORECA determina business-urile de tip restaurant sa isi regandeasca strategia prin care vor atrage clienti si genera profit.

Astfel, in noul context creat, succesul sau insuccesul activitatii restaurantului tau depinde, in mare masura, de:

  • modul in care iti construiesti si comunici oferta (meniul);
  • gradul de incredere al clientilor in produsele tale (respectarea regulilor de siguranta);
  • masura in care vei reusi sa re-creezi atmosfera din restaurant, asa cum era in urma cu cateva luni;
  • felul in care alegi sa distribui responsabilitatile catre angajatii tai;
  • masura in care vei reusi sa iti fidelizezi clientii si sa te pozitionezi in topul preferintelor lor;
  • strategiile de vanzare pe care te vei baza in urmatoarele 12 luni (si nu numai).

 

Cum ar trebui sa arate meniul tau in aceasta perioada astfel incat vanzarile sa fie pe masura asteptarilor?

OPTIMIZAREA PREZENTARII PREPARATELOR IN MENIU

Pivotarea din mers catre servicii de delivery si takeaway a fost o necesitate pentru cele mai multe dintre restaurante in perioada de varf a pandemiei ca sa poata rezista pe piata.

Multe dintre oferte au fost, la momentul respectiv, ajustate rapid, pentru a raspunde unor nevoi contextuale (in special adaptarea meniurilor a-la-carte pentru livrare).

Lucrurile tind sa se schimbe din nou in piata. Si, odata cu ele, trebuie sa se readapteze si oferta restaurantului tau.

Iata cateva indicii interesante cu privire la comportamentul consumatorilor in raport cu ofertele din meniu si solutiile care te ajuta sa vinzi mai mult si mai eficient pe termen lung.

 

 

Meniul online – o varianta simpla si la indemana atat pentru vanzarile online, cat si pentru servirea directa in restaurant, cu pastrarea distantei de siguranta

MENIU DIRECT PE TELEFONUL MOBIL

Prin simpla scanare a unui cod (cod QR si tag NFC) cu ajutorul telefonului, clientul tau poate accesa meniul online al restaurantului direct de la masa lui. Fara interactiune directa cu personalul. Fara timpi de asteptare inutili. Acces simplu si rapid la un meniu care poate fi actualizat cu usurinta ori de cate ori va fi nevoie.

Aceasta este una dintre functionalitatile pe care le-am inclus in solutia noastra completa pentru restaurante, tocmai pentru a simplifica lucrurile si a ajuta managerii de restaurante sa se adapteze din mers la diferite contexte.

Vei avea, asadar, un meniu unitar atat pentru vanzarile online, cat si pentru cele din restaurant, in care poti interveni oricand cu optimizari in functie de preferintele clientilor tai.

Odata ce alegi sa folosesti solutia Roweb pentru restaurante:
vanzari online + delivery + servicii integrate de marketing

iti vom incarca online varianta initiala a meniului online sau iti vom face toate update-urile (daca ai unul deja).

VEZI DETALII

 

Cum poti afla mai multe despre preferintele din meniu ale clientilor tai si ce poti face ca sa-i fidelizezi?

 

ISTORIC DE COMENZI SI REZERVARI

Ca sa iti poti optimiza meniul in functie de preferintele clientilor tai, ai nevoie de acces la un istoric de comenzi (si orice alte date relevante cu privire la comportamentul lor de consum si la valoarea per client).

Un alt element esential il reprezinta si feedback-ul primit direct de la clienti cu privire la calitatea serviciilor pe care le oferi (pe baza unui chestionar de satisfactie, de exemplu).

Astfel de informatii pot fi cu usurinta obtinute si administrate daca folosesti o aplicatie de tip CRM.

 

O astfel de aplicatie este integrata in solutia Roweb pentru restaurante – aplicatie care ofera,

in primul rand, un sistem de baza pentru a face livrari proprii (eliminand, astfel, comisioanele catre firmele de livrare).

AFLA MAI MULT

Iata ce iti ofera (integral) aceasta aplicatie:

  • notificari in timp real cu privire la o noua comanda catre proprietarul restaurantului, catre manager si catre angajati;
  • centralizare, analiza si administrare rapida a datelor despre clienti (nume, numar de telefon, adrese de e-mail, comanda curenta, istoricul de comenzi, valoarea totala a comenzilor de la prima interactiune cu serviciile restaurantului, numarul de zile de la cea mai recenta comanda, adresa de livrare – care poate fi vizualizata direct in Google Maps si folosita de livrator ca navigatie GPS, categoria de client: nou, recurent, fidel);
  • identificarea automată a unui client existent in baza de contacte după numarul de telefon de pe care apeleaza si afisarea automata a datelor relevante despre acesta;
  • feedback prin coduri QR sau prin tag-ul NFC, astfel incat tu sa iei decizii informate in ceea ce priveste meniul si serviciile oferite, fidelizandu-ti clientii;
  • modul de marketing prin SMS pentru a trimite promotii si cupoane ca sa ii poti aduce inapoi la tine pe site.

 

Pe scurt despre solutia dedicata pe care am dezvoltat-o pentru restaurante

 

Ce poti face, concret, cu ajutorul acestei solutii?

  • vinzi online simplu si rapid, direct din propriul site;
  • administrezi si distribui usor comenzile chiar si atunci cand ai un volum mare de solicitari;
  • vezi istoricul comenzilor pe fiecare client si datele lui de contact (inclusiv adresa de livrare);
  • vezi in timp real traseul livratorilor astfel incat sa iti poti optimiza comenzile (timp si cost) – integrare cu Google maps;
  • vezi in timp real statusul comenzilor direct din aplicatie si ai control asupra livrarilor;
  • monitorizezi, analizezi si optimizezi timpul de livrare;
  • stii valoarea fiecarui client (istoric de comenzi, valoare totala comenzi, tip client – regular, premium, etc.) si ce poate sa-l determine sa revina pe site-ul tau;
  • iei decizii de business informate – in baza feedback-ului primit de la clienti (obtii evaluare pentru fiecare livrare/comanda);
  • analizezi gradul de satisfactie al clientilor si ii fidelizezi cu oferte personalizate.

 

 

Cum livram solutia?

Dupa ce ne trimiti solicitarea ta prin formularul de contact, analizam informatiile trimise, te apelam pentru detalii si iti prezentam un DEMO (in 24 de ore de la solicitare). Din momentul in care avem toate datele, in maxim 3 zile implementam solutia si ti-o livram la cheie, gata de utilizare.

Ce garantii iti oferim?

Dincolo de experienta pe care o avem pe astfel de proiecte iti oferim in plus o garantie de functionare (returnarea integrala a sumei achitate pentru proiect daca timp de 30 de zile sesizezi blocaje de functionare a solutiei livrate).

Ce spun clientii despre noi?

“Administrarea comenzilor era inițial o activitate foarte solicitantă mai ales că de ea depinde, în mare măsură, relația cu clienții. Înainte de implementarea soluției ne-am bazat pe comenzile telefonice, dar eram destul de limitați în preluarea lor și în relația cu clientul.”

A mai explicat Ovidiu Stoica – Manager GreenPub.

(Citeste articolul complet)

“Colaborarea cu Roweb ne-a ajutat sa ne adaptam strategia de business la cerintele din piata. Acum cea mai mare parte a vanzarilor vin de la clientii care vad pe website meniul restaurantului nostru si apoi comanda online.”

Mihai Negru – Proprietar Mansion Pub

(Vezi studiu de caz Mansion Pub)


Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.

Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.