Cum am raspuns provocarilor si schimbarilor din piata prin solutii si aplicatii specifice

Acest articol a fost publicat in categoria Tehnologie in .

1

Management in domeniul public – SmartCity

2

Managementul deseurilor – SmartSanitation

3

Transport – TaxiApp

4

Management de flote – TaxIoT

5

Portal de project management – TimeReport

6

Software management facturi – Invoicer

7

E-commerce – Delivery App

8

Industria ospitalitatii – HoReKa

9

Platforma web e-learning

10

Solutie completa pentru tranzactionari (marketplace)

 

Serviciile contactless au devenit noua realitate

Interactiunile umane sunt de neinlocuit. Totusi, siguranta a ramas cel mai important obiectiv comun al clientilor si companiilor, deopotriva.

Sa luam ca exemplu restaurantele si sa incercam sa vedem lucrurile din perspectiva consumatorului.

Ori de cate ori te duci impreuna cu prietenii sau familia la un restaurant, vrei sa te bucuri de aceasta experienta, sa fii relaxat si sa iti tii mintea departe de probleme.

Asta nu inseamna, insa, ca esti pregatit sa ignori orice risc. Asadar, ori de cate ori vei vedea un ospatar fara masca sau vei rasfoi un meniu, te vei intreba “Dar daca…? Sunt/em in siguranta?”.

Din nefericire, aceasta grija constanta pentru siguranta este naturala – cu atat mai mult in contextul actual.

Din fericire, cele mai multe companii au inteles ca trebuie sa faca o schimbare in sistemul de vanzare pentru a le oferi clientilor sentimentul de siguranta.

(Te-ai gandit, desigur, si tu la asta deja)

Plecand de la aceste nevoi, am dezvoltat sisteme contactless care pot fi utilizate in diferite industrii.

Iata cateva exemple:

 

Comenzi de la distanta

Accesarea meniului si chiar lansarea unei comenzi de la distanta a devenit mai simpla prin folosirea unui cod QR sau unui NFC tag.

Prin scanarea codului cu telefonul mobil (cod care poate fi imprimat pe un pliant, de exemplu), clientul poate accesa instant meniul online si plasa o comanda.

 

Oferirea de feedback via mobile

In completarea rapoartelor privind comportamentul in site a vizitatorilor/clientilor, le oferim companiilor posibilitatea de a accesa si mai multe indicii despre experienta acestora si despre cum pot creste nivelul de satisfactie: tagurile NFC si codurile QR sunt utilizate pentru sondajele de opinie online, facilitand plasarea de feedback.

Astfel, restaurantele pot, de exemplu, sa primeasca feedback-uri si review-uri (afisate doar managerului) direct pe aplicatia din smartphone (1-3 stele: utilizatorilor li se cere si motivul pentru rating; 4-6 stele: utilizatorii sunt directionati si catre Tripadvisor, Facebook and Google Places).

 

Colectare automata de date pentru facturare

Accesarea unui cont si colectarea de date pentru emiterea de facturi devine, cu aceasta aplicatie, foarte simpla.

Prin simpla scanare a unui cod QR cu telefonul mobil, angajatii unei companii pot accesa instant conturile clientilor si importa date relevante pentru facturare.

De exemplu, am folosit acest sistem pentru aplicatia SmartSanitation (aplicatie care poate fi adaptata pentru domenii diverse).

Folosind telefonul mobil, angajatii companiei de management al deseurilor pot scana codul QR de pe pubela (codul reprezentand numarul contractului).

 

Interactiuni sigure la locul de munca

La ora actuala, angajatii pot opta intre a lucra remote sau de la birou. Impartirea obligatorie a unui spatiu de lucru fizic a devenit istorie.

Ce vor in egala masura managerii si angajatii este crearea unui loc de munca echilibrat si sigur, unde pentru lucrul de la distanta si cel de la birou se gasesc cele mai bune metode de alternare a celor doua sisteme.

Cu alte cuvinte, abordarile hibride au castigat un interes major in cele mai multe organizatii.

Pentru manageri, aceste tipuri de sisteme reprezinta nu doar o solutie foarte la indemana ci si o provocare foarte mare:

  • urmarirea procesului de munca pentru diverse echipe;
  • oferirea de suport in timp real;
  • interactiuni sigure si inteligente;
  • evaluari de la distanta;
  • alocari corecte de costuri pentru fiecare proiect;
  • acces in timp real la documente.

Inspirat de nevoile interne din organizatia noastra, am dezvoltat TimeReport.

Cu echipe in patru orase din Romania, colaboratori, parteneri si clienti locali si internationali, managementul proiectelor (din perspectiva facturarii, dar si a orelor lucrate) a reprezentat o provocare reala.

Astfel, am decis sa dezvoltam un portal care sa poata integra mai multe tipuri de utilizatori (angajati, manageri, admini) pe mai multe niveluri (administrarea task-urilor, raportare, facturare, etc.): TimeReport.

Functionalitati si caracteristici:

  • platforma multi-user;
  • UX/UI design;
  • autorizare in functie de rolul in companie;
  • managementul utilizatorilor (adaugare, editare, stergere);
  • filtrare inteligenta (in functie de data, proiect, client, etc.);
  • trimiterea notificarilor push catre utilizatori pentru a-i alerta, disponibile pe mai multe topicuri (proiecte, facturi si ore raportate);
  • administrarea tag-urilor și categoriilor;
  • rapoarte personalizate (Rapoarte cu privire la pontaj, Rapoarte cu privire la Utilizatori, Rapoarte cu privire la Clienti, Rapoarte Generale);
  • generator de facturi/managementul facturilor/livrarea facturilor (catre client).

O alta solutie interesanta dezvoltata de echipele Roweb (inspirata, de asemenea, de nevoile interne) este Invoicer.

Sistemul de management financiar e conceput sa fie un framework digital potrivit pentru a integra diverse actiuni si operatiuni financiare in vederea asigurarii productivitatii, prin folosirea filtrelor inteligente si a functionalitatile automate.

In baza cerintelor din proiect – in cea mai mare parte definite de catre colegii nostri din departamentul financiar – am creat un sistem de management al facturilor si fluxurilor financiare de lucru asociate care sa raspunda in egala masura nevoilor utilizatorilor si managerilor.

Pentru dezvoltarea sistemului de management financiar ne-am concentrat, in special, pe crearea de instrumente flexibile de management si export de date, afisari intuitive ale datelor si generarea de procese automatizate pentru eliminarea actiunilor redundante si consumatoare de timp.

 

Eliminarea timpului pierdut la cozi si ghisee

Cea mai neplacuta problema atunci cand vine vorba de achitarea unor taxe (in afara de plata efectiva 🙂 ) este timpul pierdut la cozi si ghisee.

Aceeasi problema o intalnesc cetatenii si la depunerea de documente sau sesizari.

Solutia?

Platile de la distanta/ amanarea in timp a taxelor/ trimiterea de notificari si sesizari de la distanta.

Plecand de la aceste nevoi, am dezvoltat doua aplicatii:

Dezvoltarea personalizata a unei aplicatii care integreaza functionalitati robuste de securitate si performanta astfel incat utilizatorii sa isi poata amana termenele de plata pentru taxe si impozite.

Functii si functionalitati:

  • procese dinamice si intuitive de colectare de date care se afla in surse disparate;
  • sincronizare in timp real cu serverele IRS si inregistrari rapide;
  • generator de extensii atat pentru formate digitale (pentru inregistrarile trimise catre IRS) cat si in format pdf (pentru a putea fi printate);
  • vizualizari complexe care permit inclusiv verificarea in timp real a statusurilor pentru cererile trimise si acces la rapoarte;
  • modul marketing integrat cu SendGrid;
  • implementare in Cloud pentru Microsoft Azure: aplicatia este gazduita si optimizata in cloud pe mai multe servere;
  • aplicatia ofera un nivel ridicat de scalabilitate;
  • functionalitati cheie de performanta ca sa poata sustine un numar mare de accesari simultane.

A doua aplicatie: solutie digitala completa care simplifica managementul sesizarilor si comunicarilor in orase/comunitati.

Aceasta integreaza 3 platforme principale:

APLICATIE MOBILA: Aplicatie iOS & Android app creata pentru cetateni pentru a le oferi acces rapid la informatii/anunturi/evenimente si posibilitatea de a trimite sesizari direct de pe telefonul mobil.

PORTAL ONLINE: Extinderea serviciilor oferite de administratia locala printr-un portal web de comunicare – optimizat pentru mobile si pentru motoarele de cautare (de exemplu: Google).

BACKOFFICE WEB: Platforma digitala intuitiva, creata pentru angajatii din sistemul administratiei locale pentru primirea si managementul sesizarilor venite din partea cetatenilor.

 

Platesti cat consumi/generezi

Aceasta este o tendinta din ce in ce mai evidenta in cele mai multe dintre industrii.

Pentru a oferi servicii sigure, corecte si de calitate, companiile cauta sa implementeze solutii digitale dinamice, capabile sa asigure toate aceste lucruri.

Plecand tocmai de la aceasta premisa am dezvoltat SmartSanitation, o solutie modulara de management deseuri care are dublu scop:

  • ca modul complementar pentru solutia SmartCity – pentru a oferi acces la functionalitati extinse;
  • ca solutie independenta si completa care integreaza functionalitati specifice de care au nevoie in egala masura clientii (casnici, primarii, etc) si companiile de management al deseurilor.

Creata ca solutie modulara pentru managementul deseurilor, SmartSanitation integreaza 3 aplicatii:

  • aplicatie mobila dedicata pentru colectorii de deseuri;
  • aplicatie web cloud pentru management care integreaza mai multe module (CRM, Operatiuni, Financiar, etc.);
  • aplicatie dedicata pentru clientul final.

 

Monitorizari in timp real

Aceasta tendinta este evidenta in special in managementul flotelor. De cativa ani adoptarea sistemelor de monitorizare de la distanta a devenit un mod de lucru. Iar pandemia a accelerat adoptarea lui.

De aceea am creat un prototip de aplicatie pentru comenzile Taxi in care am integrat o serie de functii si functionalitati dinamice (adresate in egala masura, clientilor, soferilor si administratorilor din firmele de taxi).

Prototipul este pregatit atat pentru o implementare imediata (exact in forma in care a fost dezvoltat), cat si pentru o dezvoltare avansata si personalizata (in raport cu cerinte punctuale, specifice).

TAXI APP aduce clientii si soferii intr-o platforma comuna, punand la indemana lor o serie de functionalitati cheie de tipul sincronizarii (in doar cateva secunde) cererilor de comanda cu serviciile de taxi disponibile.

 

Un alt exemplu bun este aplicatia TaxIoT.

TaxIoT – solutie web pentru managementul taximetrelor (IoT-based)

  • simplificare procese de monitorizare si control taximetre;
  • functionalitati specifice pentru respectarea legislatiei fiscale;
  • conectare si transfer de date in timp real intre dispozitivele fizice si solutia web (IoT).

 

Comunicare si educatie online

Cu totii am vazut ce s-a intamplat cu programele de invatamant in perioada pandemiei. Cei care faceau deja cursuri online s-au adaptat din mers si nu au simtit atat de puternic impactul, cei care nu aveau implementate sisteme online au fost nevoiti sa se adapteze si sa foloseasca sisteme existente in piata, riscand sa se loveasca de o serie de limitari.

In acest context am dezvoltat o platforma de training pentru unul dintre clientii nostri care furnizeaza servicii de protectia muncii in Romania (solutie care poate fi adaptata insa si pentru alte domenii):

  • acces personalizat raportat la roluri si optiune de multi-login (cu sau fara cont);
  • management de continut rapid si intuitiv (user management, teste, video-uri, cursuri, etc.);
  • integrare SCORM (Sharable Content Object Reference Model).

 

Solutie completa pentru tranzactionari (marketplace)

Tranzactionarea online este modul actual de a face business – indiferent de industrie.

Totusi, trecerea de la offline la online a adus multe provocari pentru unele industrii.

De exemplu, in timp ce companiile din retail au migrat catre online oarecum mai rapid, pentru cele din domeniul imobiliar trecerea a fost mai complexa, implicand mult mai mult efort.

De aceea am creat o platforma dedicata de tip marketplace (care poate fi adaptata usor si pentru alte tipuri de afaceri).

Platforma personalizata de tip marketplace integreaza cele mai utile functii si functionalitati (filtre specifice, sincronizari inteligente, notificari, tendinte din piata si rapoarte de analiza, etc.)

  • platforma in mai multe limbi;
  • platforme pentru mai multe monede;
  • dezvoltata in jurul a 3 tipuri de utilizatori: admin marketplace, agenti, clienti.

 

Este Roweb Development compania de care tu ai nevoie?

Clutch lucreaza cu o platforma partenera – The Manifest – care ajuta companiile client sa gaseasca servicii potrivite pentru urmatoarele lor proiecte. De asemenea, le ofera clientilor potentiali un ghid de tipul How-To pentru utilizarea optima a serviciilor prin terti.

Asa cum arata un studiu facut de The Manifest in 2021, Roweb se pozitioneaza pe locul 2 in Top 20 C# Developers din Romania!

Clientii nostri sunt cel mai important motiv pentru care ne pozitionam astfel in acest top – si pentru asta le multumim. In plus, potentialul nostru de a prelua noi proiecte si de a crea noi parteneriate este in continua crestere. Asadar, daca vrei sa dezvolti un proiect cu echipele noastre, contacteaza-ne pentru consultanta si detalii!

16+Ani cea mai lunga colaborare cu un client

127+Senior developers pregatiti sa faca parte din echipe dedicate

6Birouri in 4 orase

17+Ani de experienta in industria software development

TEHNOLOGII PE CARE LE UTILIZAM:

METODOLOGII

  • Agile
  • Scrum
  • Kanban
  • Waterfall

ROLURI PE CARE LE OFERIM

  • Project managers
  • Business analysts
  • Developers
  • Q&A specialists
  • Scrum masters
  • UX Designers