Roweb la GPeC – editia a doua | Un eveniment e-commerce la 360 de grade

Acest articol a fost publicat in categoria Dezvoltare aplicatii e-commerce, Evenimente business, Evenimente tech in .

Experienta GPeC din aceasta toamna a insemnat pentru echipa Roweb oportunitatea de a se intalni si discuta cu nume importante din comunitatea e-commerce internationala & romaneasca, de a avea parte de networking calitativ si tine pasul cu tendintele dintr-o industrie pe cat de interesanta, pe atat de provocatoare.

Si a fost un summit pe care il putem include in lista de noastra de #MustAttend pentru 2023 (si in anii urmatori), declarandu-ne multumiti de organizare si interactiune.

“Pentru Roweb, GPeC este cel mai important eveniment de e-commerce si de asemenea un bun moment de a ne intalni cu oamenii importanti din industrie si de a discuta despre noile trenduri.

Participam la aceasta conferinta de mai bine de zece ani si magazine dezvoltate de noi au castigat de-a lungul timpului premii importante din categoriile pe care activeaza.

La acesta editie, ne-am propus sa stabilim parteneriate diverse cu cei care au nevoie de dezvoltare pentru magazinele lor online, dar si cu furnizori de servicii noi: agregatoare de curieri, buy-now-pay-later, servicii de marketing, curieri care ofera servicii de livrare in locker.”

Roweb la GPeC editia de toamna

Stefan Nicolae
Head of e-commerce

 

Despre ce s-a discutat la conferinta si in zona expo

Cu acelasi vibe pozitiv si a aceeasi energie molipsitoare, standul Roweb a fost vizitat de parteneri, influenceri din zona e-commerce si antreprenori interesati de a dezvolta solutii digitale. Impreuna am discutat despre:

  • principalele functionalitati ale unui magazin online care tine pasul cu transformarea digitala;
  • potentiale solutii de design si UI/UX care pot fi aplicate solutiilor e-commerce (ca raspuns la problemele care ii fac pe useri sa abandoneze cosul de cumparaturi);
  • importanta datelor referitoare la activitatea de cautare a Userilor – subiect care se aliniaza perfect cu solutia noastra Searchency (ce poate creste rata de conversie cu 43%);
  • eficienta campaniilor marketing si costurile pe care acestea le implica;
  • principalele strategii ale high performerilor din mediul digital.

Dincolo de placerea de interactiune cu o comunitate care ne impartaseste valorile si principiile, putem spune ca am prins dexteritate in ceea ce priveste montarea popup-ului textil 🙂

Mai jos, o demonstratie in care echipa e-commerce Roweb este energica si dinamica, nu doar cand vine vorba de trendurile din industrie, ci si cand vine vorba de construit standul expozitional.

Multumim cu aceasta ocazie celor care ne-au dat o mana de ajutor!
#TeamGPeC #ComunitateaGPeC

 

Ce urmeaza dupa editia din toamna de la GPeC?

Incepem prin a mentiona ca in curand vom anunta cateva proiecte noi de e-commerce. Studiile de Caz, in care povestim despre ce au insemnat acestea, ce tehnologii am folosit si cum au ajutat antreprenorii sa isi creasca profitabilitatea, sunt deja in lucru.

Nici evenimentele nu s-au terminat. O parte din echipa de business Roweb este in S.U.A., la binecunoscutul eveniment de Mobile & Connectivity – MWC Las Vegas.

Echipa de HR de la Pitesti a participat de curand la un targ de joburi dedicat studentilor si absolventilor care doresc sa urmeze o cariera in domeniul tech.

De asemenea, o alta delegatie Roweb urmeaza sa plece in Dubai, la conferinta Gitex Global.

 

Alte planuri Roweb pentru perioada urmatoare

Echipa Roweb este orientata spre crestere si dezvoltare. Si pe masura ce timpul trece, iar 2022 se apropie de final, putem observa ca mare parte dintre planurile noastre au prins deja contur.

Cu toate astea, nu ne oprim aici. Iar in perioada urmatoare, atentia noastra se va concentra asupra:

  • proiectelor si clientilor care activeaza pe piata din Elvetia, SUA, Dubai, Danemarca, Belgia, Olanda, Marea Britanie – ca urmare a experientei anterioare si a vizitelor recente la evenimente de profil precum MWC Las Vegas, MWC Barcelona, Swiss IT Forum(s), Gitex etc.
  • cresterea echipelor de software development, inclusiv a echipei de e-commerce. Daca in momentul de fata avem 15 developeri dedicati solutiilor e-commerce, dorinta de diversificare a proiectelor din portofoliu ne face sa recrutam oameni noi, care sa se integreze in echipele noastre.
  • doua etaje noi pentru sediul central din Pitesti. Pornind de la faptul ca peste 75% dintre angajatii Roweb vor lucra de la birou sau vor opta pentru sistemul hibrid, in 2023, am ales sa adaugam inca 200 mp spatiului actual. Zona va fi destinata lucrului, socializarii si relaxarii si va fi un mix intre open space si birouri delimitate.
  • un nou sediu in UK. Avand in vedere ca mare parte dintre proiectele noastre provin din Marea Britanie si din tari europene, ne dorim sa avem un spatiu dedicat intalnirilor cu clientii. De asemenea, relaxarea masurilor de siguranta impotriva CoVID-19 au favorizat reluarea vizitelor la sediile din Romania.