Roweb @ GPeC – editia de toamna, 2022 | Eveniment dedicat comunitatii eCommerce din Romania

Acest articol a fost publicat in categoria Dezvoltare aplicatii business, Dezvoltare aplicatii e-commerce, Evenimente tech in .
Roweb la GPeC editia de toamna

Cu pasi repezi, ne apropiem de cea de-a doua editie de GPeC din 2022 – intalnirea din toamna, care va avea loc tot la Teatrul National din Bucuresti si la care am ales sa spunem prezent si de aceasta data, cu acelasi entuziasm care nu ne-a lipsit nici la editiile anterioare.

Mai precis, pe 26 septembrie, ne vedem la unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Romania, pentru a discuta cu o comunitate pasionata de eCommerce despre trendurile din domeniu, imbunatatirea experientei de cumparare si modalitati prin care putem capta mai usor atentia clientilor, intr-un domeniu extrem de competitiv.

 

Ce aduce nou GPeC 2022 – editia de toamna?

La fel ca la editia din mai, GPeC inseamna o conferinta cu nume importante din industrie (Luke Carthy – Growth eCommerce Expert si Sam Tomlinson – Digital Expert, StartUp Advisor & Investor sunt doar cateva exemple), o zona expo (la care vom participa si noi cu standul Roweb), networking si o petrecere.

Insa, spre deosebire de editia anterioara, la cea de pe 26 septembrie, va avea loc si Festivitatea de decernare a premiilor in Comertul Electronic Romanesc (Gala Premiilor GPeC) – eveniment cu traditie, aflat la cea de-a XVII-a editie.

La festivitatile anterioare, proiecte importante din portofoliul Roweb au fost premiate in cadrul acestui eveniment. Este vorba despre O’Mac – al carui domeniu este furnizarea de echipamente si unelte pentru casa, gradina, agricultura si padure – si care in 2015 a fost desemnat la GPeC ca avand cel mai bun website de comert electronic, in sectiunea dedicata industriei sale.

De asemenea, in 2010, proiectul Organik.ro a fost nominalizat la categoria „Sanatate si Frumusete”, unde a reusit sa ocupe locul al treilea si la categoria „Alegerea utilizatorului”, unde s-a clasat tot pe locul trei.

 

Cateva proiecte din portofoliu despre care vom discuta la standul Roweb

”Teach by example” – nu doar simple cuvinte, ci si un principiu care ni se potriveste. Cel mai bun mod de a ne arata experienta este prin proiectele pe care le-am adunat in portofoliu eCommerce si prin feedback-ul pe care il primim de la clientii nostri.

Iar la editia din acest an de la GPeC vom povesti despre solutiile personalizate Roweb: Searchency – sistem de cautare inteligent care creste rata de conversie cu 43% si Horeka – o solutie completa pentru detinatorii de restaurante, hoteluri si firme de catering.

De asemenea, vom prezenta cateva dintre proiectele din portofoliul nostru, printre care amintim:

Porsche Finance Group Romania – pentru care am dezvoltat o solutie eCommerce completa, folosind Magento 2, al carei rol este de a facilita vanzarea de autoturisme si a serviciilor de finantare, asigurare si intretinere.

Bookcity – lant de librarii pentru care am asigurat migrarea catre Magento 2 si o serie de noi functionalitati care au permis mutarea atentiei pe imbunatatirea procesului de vanzare si calatoria parcursa de clienti (de la prima interactiune cu produsul si pana la cumparare).

 

Si avem o surpriza pentru cei care vor vizita standul nostru..

Toti cei care vor trece pe la standul Roweb vor avea ocazia sa se inscrie intr-o tombola prin care pot castiga servicii in valoare de 500 de Euro.

Mai exact, le vom oferi castigatorilor posibilitatea de a a alege un serviciu oferit de echipele noastre, in functie de industria din care fac parte si de necesitatile platformei eCommerce pe care o detin sau pe care intentioneaza sa o dezvolte.

De exemplu, daca cel sau cea care va castiga provine din industria Horeca, va putea opta pentru varianta demo a aplicatiei noastre mai sus amintite. Dar daca are un magazin online, precum o platforma cu produse bio, un serviciu de consiliere tehnica s-ar putea sa fie premiul care il / o va interesa.

 

Despre echipa noastra de eCommerce:

Echipa de eCommerce Roweb a avut un an plin de evenimente si activitati. Pe langa lansarea de noi proiecte (despre care vom povesti curand pe blog), 2022 a insemnat participarea la editia de primavara GPeC si la ecomTeam Brasov.

Filosofia departamentului este orientata spre crestere. Iar anul acesta, strategia este canalizata spre diversificarea portofoliului de clienti, ajungand la noi industrii si nise de piata.

In prezent, echipa inseamna 15 software developeri, majoritatea cu nivel de experienta middle & senior.

„Roweb isi mentine interesul pentru zona de eCommerce, iar in perioada urmatoare vom aborda o strategie de crestere sustinuta a diviziei dedicate, respectiv o dublare a numarul de developeri si paletei de servicii.

Avem in vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea raspunde mai multor clienti si piete traditionale.

Urmarim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elvetia, zona Benelux si zona Nordica), in care noi punem la bataie expertiza si echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele si experienta de marketing / sales.”

Roweb la GPeC editia de toamna

Stefan Nicolae
Head of E-Commerce in cadrul Roweb

In momentul de fata, activitatea echipei este definita prin:

  • solutii eCommerce end-to-end, folosind tehnologii moderne precum Magento 2 si WooCommerce;
  • integrari 3rd party cu diverse sisteme care sa imbunatateasca activitatea platformelor, aplicatiilor si magazinelor online;
  • sesiuni de consiliere tehnica pentru cei care au o idee de a dezvolta un magazin online, dar nu cunosc directia spre care acesta ar trebui sa se indrepte din punct de vedere al functionalitatilor;
  • mentenanta, securitate si intretinerea solutiilor eCommerce, fara a interfera cu activitatea de business propriu-zisa.

Roweb @MWC Las Vegas 2022

Afla mai mult
x