Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Acest articol a fost publicat in categoria Tehnologie in .

Sunt extrem de clare schimbarile de comportament produse de pandemie. Pentru a putea ramane relevant, ar trebui sa anticipezi ceea ce isi doresc clientii tai. In acelasi timp, modelul de business se va schimba catre un mediul digital (si in regim remote). Inca nu vedem impactul total pe care aceste schimbari le vor avea asupra vietii noastre, dar asta nu inseamna ca nu ar trebui sa anticipezi asteptarile clientilor.

Unul dintre cuvintele cheie ale anului 2021 este nomadismul digital, si va influenta inovatiile de business si tehnologie.

Astfel, iti prezentam principalele 3 trenduri de business si tehnologie pentru 2021.

 

#1 Industria imobiliarelor se schimba cu 3 solutii tehnologice majore: CRM, website si aplicatie de smartphone

Cat de bine este primita inovatia tehnologia de catre industria imobiliarelor? Destul de rau. Conform unui studiu realizat de National Association of Realtors 45% dintre brokeri au declarat ca este infricosator pentru agentii lor sa „tina pasul cu tehnologia”.

In ciuda fricii agentilor, industria imobiliarelor cauta sa inoveze in special din doua motive: a) sa imbunatateasca procesele interne si b) sa adopte o abordare pro-client, atat datorita faptului ca imbunatateste performanta si rezultatele, dar si din cauza presiunii exercitate de pandemie.

De ce sunt aceste trei solutii tehnologice importante?

CRM

Solutiile software CRM au doua functionalitati de baza: mentenanta companiei, care include agenti de imobiliare, clienti si informatii despre locuinte, si organizarea relatiei cu clientii.

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

 

Ce beneficii are o agentie de imobiliare folosind o aplicatie de CRM?

  • Importul de date – automatizarea tuturor surselor de informatie;
  • Caracteristicile proprietatilor listate;
  • Automatizarea campaniilor de vanzari;
  • Management complet asupra tranzactiilor in toate stadiile de vanzare;
  • Printr-o platforma unica cu acces rapid la rapoartele relevante asigura un raspuns mai rapid cu privire la schimbarile in piata;
  • Personalizarea oricarui flux de lucru pe procesele specifice ale business-ului;
  • Siguranta sporita a informatiilor, prin acces la date folosind date unice;
  • Integrarea cu mai multe servicii pentru a nu mai fi nevoit sa schimbi aplicatiile.

Industria imobiliarelor este formata din tranzactii foarte complexe. Agentia trebuie sa ofere cele mai bune optiuni, atat pentru cumparatori, dar si pentru vanzatori. In acelasi timp, tranzactiile din industria imobiliarelor sunt precedate de foarte multe intalniri si negocieri. Folosind o solutie de CRM deja existenta poate parea o idee buna, insa nu va asigura toate nevoile companiei. De aceea ar trebui sa iei in considerare construirea unei solutii CRM folosind o echipa dedicata. Daca nu esti inca sigur daca ar trebui sa cumperi sau sa dezvolti o solutie software, poti sa citesti acest articol.

Am dezvoltat o solutie de CRM destinata industriei de imobiliare, si, impreuna cu clientul, am continuat sa o imbunatatim printr-un proces continuu de dezvoltare. De asemenea, am stabilit cele mai bune modalitati de lucru, si am identificat metode prin care sa imbunatatim procesele si sa adaugam functionalitati aplicatiei software.

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Cateva functionalitati ale aplicatiei:

  • Baza de date a proprietatilor care permite exportul automat de proprietati pe site-ul web al agentiei, precum si pe portalurile nationale de publicitate imobiliara;
  • Istoric complet al proprietatilor, cu toate evenimentele corelate de fiecare proprietate, vizitele clientilor, apelurile telefonice, anunturile si brosurile;
  • Buton de actiune pentru trimiterea detaliilor unei oferte catre proprietar sau catre un client;
  • Butonul de actiune pentru adaugarea evenimentelor in calendar;
  • Raport pentru detinatorul proprietatii, care contine istoricul complet al tranzactiilor;
  • Plan de activitate pe care agentul imobiliar il poate personaliza pentru fiecare imobil in parte;
  • Instrumente pentru potrivirea automata si manuala a ofertelor cu cererile.

Afla mai multe

 

Website

In aceasta era, mai ales in timpul pandemiei, website-ul a devenit cea mai importanta carte de business. Este imperios sa ai un website care se poate adapta la mai multe dispozitive (smartphone si desktop), si este facut astfel incat sa inspire incredere si profesionalism. 44% dintre oamenii care isi cauta locuinte o fac cautand pe internet, iar 93% folosesc website-ul agentiei de imobiliare ca sursa principala de informatie (sursa aici).

Ce ar trebui sa includa un website al unei companii care activeaza in domeniul imobiliarelor?

  • listarea proprietatilor;
  • harta integrata;
  • optiunea de „cautare” cu filtre de personalizare (marime, vechime, cate camere etc);
  • imagini de foarte buna calitate;
  • calculatoare pe website care sa ofere pretul de cumparare sau inchiriere al unui imobil;
  • un sistem integrat sau dezvoltat de CRM;
  • sectiune de blog.

Care sunt beneficiile?

  • Obtinerea de lead-uri calificate;
  • Posibilitatea de a face publicitate prin SEO, PPC, si marketing de afiliere sau continut;
  • Campanii de marketing imbunatatite.

Am dezvoltat acest proiect pentru o companie din industria imobiliara din dorinta de a raspunde nevoilor agentiilor si a utilizatorilor finali care cauta o proprietate, in mod independent. Ofera o experienta completa a unui portal imobiliar pentru desktop si device-uri mobile. Are multiple functionalitati si o intelegere buna a nevoilor din piata de astazi.

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Pot fi aplicate diferite filtre la cautare, cu paginare clasica sau infinite scroll, totul cu un mod de vizualizare care poate fi lista, grila sau harta. Harta afiseaza de asemenea puncte de interes si poti defini aria de interes prin desenarea unei forme pe ecran. Desigur, poti salva cautarea, pe care o poti utiliza ulterior cu un singur click.

Afla mai multe

 

Aplicatie de smartphone

Era digitala transforma si industria imobliarelor. O aplicatie personalizata de smartphone este una dintre cele mai importante tehnologii pe care o companie din industria imobiliarelor ar trebui s-o incorporeze in business-ul lor. In 2019, inainte de pandemie, 81% dintre milenialii in varsta, 80% dintre milenialii tineri si 78% din generatia X si-au gasit locuinte printr-o aplicatie de smartphone, comparativ cu 68% din generatia boomer-ilor.

Care sunt pasii prin care iti creezi o aplicatie de smartphone?

1

Trebuie sa ai un concept al aplicatiei. Ai un set particular de servicii pe care vrei sa le avansezi prin operatiuni de business? Sau poate vrei sa creezi o versiune a celor deja existente.

2

Cercetarea pietei. In urma acestei cercetari poti sa definesti aplicatiile si tool-urile de nisa, punctele nevralgice ale audientei pe care vrei sa le adresezi, sau sa monitorizezi trendurile digitale din industrie.

3

Trebuie sa creezi un prototip al planului de afaceri, branding, monetizare si surse prin care poti sa achizitionezi clienti, agenti imobiliari si date de baze.

4

Trebuie sa gasesti o companie de software care sa iti transforme conceptul in aplicatie. Externalizarea catre o companie specializata este o practica foarte buna.

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Urmatoarea solutie a fost pentru un antreprenor care activeaza in industria imobiliarelor si si-a dorit sa dezvolte o platforma online dedicata exclusiv complexelor rezidentiale.

Principala directie a business-ului Rezio se bazeaza pe promovarea completa a ofertelor pentru locuinte noi aflate in diferite stadii (de la cele in curs de constructie, pana la cele finalizate).

Obiectivul clientului

Clientul si-a dorit sa dezvolte o solutie imobiliara personalizata de tip portal online pentru a-i ajuta pe dezvoltatorii de ansambluri rezidentiale sa-si promoveze ofertele intr-un mod inteligent si complet.

Cateva functionalitati ale aplicatiei:

  • functii avansate de cautare (in baza unor criterii specifice precum tip de proprietate, numar de camere, localizare, etc.);
  • accesarea proprietatii direct de pe harta;
  • cautarea proprietatii/ansamblului dupa nume;
  • selectarea proprietatilor ca favorite (folosind doar cookies, fara a inregistra date sensibile – personale);
  • acces rapid la detalii tehnice (structura de rezistenta, pereti exteriori, finisaje, tamplarie, instalatii, etc.);
  • acess rapid la informatii generale (stadiu de constructie, termen de finalizare, pret, etc);
  • calculator online pentru pretul proprietatilor cu sau fara beneficii extinse;
  • contactarea vanzatorului via e-mail, telefon sau folosind formularul de contact.

Afla mai multe

 

#2 Livrarea de mancare va continua sa creasca

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Una dintre cele mai mari teme de discutie, pentru restaurante, anul trecut, a fost livrarea de mancare. Am acoperit deja acest subiect in articolele noastre de blog, aici si aici.

Conceptul de livrare al mancarii nu este nou. In acelasi timp, de-a lungul anului trecut au fost multiple cazuri in care restaurantele au demonstrat ca aplicatii terte de livrare a mancarii nu ajuta.

Stim deja cat este de important pentru un restaurant sa aiba optiunea de a livra mancare printr-o solutie software online. In acelasi timp, industria livrarii de mancare este preconizata ca va creste la aproximativ 200 de miliarde de dolari pana in 2025.

Aspectul pe care-l consideram cel mai important este ca, conform unui studiu realizat de Preoday, 70% dintre respondenti au declarat ca ar prefera, mai degraba, sa comande direct de la restaurant, decat printr-o aplicatie de livrare, atunci cand au aflat comisionul pe care restaurantul trebuie sa-l plateasca pentru fiecare comanda.

De ce sa nu iti dezvolti propria aplicatie web si de mobile pentru business-ul tau?

Am dezvoltat o solutie digitala completa pentru livrare, vanzari online/rezervari/comenzi si marketing. O solutie similara poate fi folosita pentru alte business-uri mici (carmangerii, pescarii, cofetarii, crame, aprozare, brutarii/patiserii) care-si pot migra activitatile de vanzare in online.

Am instalat solutia noastra in mai multe restaurante, cu rezultate foarte bune in mai multe faze de la implementare – afla mai multe aici.

Daca vrei sa vezi cum functioneaza solutia pentru un restaurant, vezi studiile de caz pentru Green Pub, Hush Restaurant sau Mansion Pub.

Solutia noastra este construita astfel incat ca livrarea, comenzile/rezervarile, vanzarile si marketingul sa fie disponibile in 3 zile. De asemenea, Roweb nu percepe niciun comision în urma vânzărilor.

Filosofia Roweb este de a ajuta companiile sa creasca prin tehnologie inovatoare, acesta fiind si rationamentul din spatele comisionului de 0%. Astfel, restaurantele se pot concentra pe dezvoltarea produselor si sa-si extinda serviciul de livrare. De asemenea, este disponibila si plata in rate, in functie de nevoile fiecarui restaurant in parte.

Avem experienta necesara pentru a-ti raspunde la toate intrebarile de mai sus (si nu numai).

Contacteaza-ne pentru a avea o discutie despre urmatorul tau proiect de dezvoltare a solutiei fintech potrivita business-ului tau.

PROGRAMEAZA O DISCUTIE

 

#3 Solutiile fintech pentru companii – masura necesara pentru a fi mai agil

Unul dintre cele mai puternice schimbari ale pandemiei este ca a devenit un catalizator pentru a mari adoptia de tehnologie, la nivel de tehnologie. Un raport oferit de McKinsey a aratat ca planurile pentru digitalizarea companiei, extinse pe 5 ani, s-au realizat in doar 8 saptamani.

Solutiile fintech, la nivel global, au adus clientii in centrul atentiei, pentru fiecare organizatie financiara. Pentru a putea ramane competitivi intr-o piata aglomerata, industria financiara trebuie sa se concentreze pe livrarea unei experiente a consumatorului foarte buna.

O modalitate prin care se poate incepe acest proces este reducerea timpului in care clientul final isi primeste produsele si/sau serviciile. Eliminarea proceselor manuale, micsorarea numarului de aplicatii care sunt conectate printr-un software invechit, si automatizarea task-urilor de rutina vor continua sa fie unele dintre cele mai importante functionalitati ale aplicatiilor de fintech. In acelasi timp, clientii nu mai au rabdarea de a completa formulare lungi, in mod repetat, sau sa treaca prin procesul de – descarcare, printare, semnare si scanare – a documentelor.

Investitia in dezvoltarea unui software cu capabilitati extinse (cum ar fi platirea facturilor prin scanarea documentelor folosind coduri QR), acces securizat la cont (folosind functionalitati biometrice) si securizarea tranzactiilor bancare (utilizand functionalitatile de securitate construite in aplicatie), o companie va oferi sentimentul de incredere si siguranta, in timp ce pune la dispozitia clientului cele mai bune tehnologii disponibile, intr-o singura aplicatie de smartphone. .

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

In acelasi timp, un studiu realizat de Gartner, in iulie 2020, a aratat ca 82% dintre respondenti vor permite angajatilor sa lucreze si part-time, in momentul cand se vor ridica restrictiile.

Top 3 trenduri de business si tehnologie in 2021

Un studiu realizat de Gartner, care a implicat 130 de lideri in domeniul resurselor umane, in decembrie 2020, a aratat ca 90% dintre respondenti planuiesc sa permita angajatilor sa lucreze in regim remote cel putin o parte din timp, chiar si dupa ce vaccinul impotriva COVID-19 va fi adoptat la scara larga. 65% dintre respondenti au raportat ca organizatiile pentru care lucreaza vor permite angajatilor o flexibilitate mai mare atunci cand lucreaza.

Astfel, noua normalitate va fi cel putin un loc de munca hibrid. Ceea ce presupune ca organizatiile financiare vor continua sa aiba nevoie de aplicatii software digitale care sa le permita un acces sigur la documente, si sa faciliteze colaborarea, fara ca activitatile sa fie ingreunate din cauza lipsei de tehnologie.

Fara o solutie dedicata pentru un sistem software financiar intuitiv care sa simplifice si sa automatizeze managementul procesului de facturare pe mai multe niveluri, si toate activitatile financiare conexe, companiile vor fi fortate sa apeleze la cumpararea unui software care poate sa compromita foarte repede securitatea datelor si sa creasca numarul de erori.

O alta modalitate prin care o companie financiara isi poate mari capacitatile ar putea sa fie printr-o aplicatie web pentru imbunatatirea performantei in procesele financiare care implica mai multe parti (banci – fonduri de garantare – clienti). Pentru unul dintre clientii nostri, procesul de colectare/ stocare/sincronizare a datelor si documentelor transmise se derula cu dificultate si era consumator de timp.

Actualizarile si prelucrarile de date se faceau, in cea mai mare parte, manual, in timp ce transmiterea de documente se facea prin metode digitale clasice (de exemplu: e-mail-ul) – ceea ce ducea la intarzieri si urmariri dificile ale solicitarilor. Prin aceasta solutie personalizata pe nevoile lor, au putut sa isi ajute mult mai bine clientii si sa aiba o solutie fintech sigura, care sa mareasca viteza de implementare a proceselor.

Ai descoperit o oportunitate de piata si vrei o solutie software?

Avem peste 127 de dezvoltatori si iti putem oferi o echipa completa de dezvoltatori software cu experienta, cu mai mult de 10 ani de experienta doar in Roweb, si cu capacitatile tehnice pentru a rezolva probleme particulare cu care se confrunta compania.

De asemenea, vei salva timp si bani cu tot procesul de angajare. Vei beneficia de experienta a peste 17 ani de cand suntem pe piata, cu echipe care fac parte din Roweb de la inceput si sunt specializati in industrii precum: recrutare si HR, imobiliare, retail si e-commerce, turism si ospitalitate, caritate si ONG-uri, asociatii, asigurari, servicii financiare, comercializarea echipamentelor IT, transport si logistica, e-health, printre altele.

Sa incepi un nou proiect cu noi e usor. Completeaza formularul si trimite-ne detalii cu privire la nevoile companiei tale. Te vom contacta in cel mai scurt timp posibil cu un brief de proiect si o estimare de cost (daca informatiile pe care ni le trimiti sunt suficient de complete cat sa ne permita acest lucru).

O echipa dedicata este raspunsul corect daca vrei sa dezvolti – sau sa continui dezvoltarea pentru o aplicatie – un serviciu sau produs nou pentru clientii tai si vrei sa te diferentiezi de competitie. Pe langa asta, ai control total asupra intregului proces, ceea ce iti permite sa fii agil in deciziile de business.

16+Ani cea mai lunga colaborare cu un client

127+Senior developers pregatiti sa faca parte din echipe dedicate

6Birouri in 4 orase

17+Ani de experienta in industria software development

TEHNOLOGII PE CARE LE UTILIZAM:

METODOLOGII

  • Agile
  • Scrum
  • Kanban
  • Waterfall

ROLURI PE CARE LE OFERIM

  • Project managers
  • Business analysts
  • Developers
  • Q&A specialists
  • Scrum masters
  • UX Designers