Obiectivele Roweb in anul 2021

Acest articol a fost publicat in categoria Tehnologie in .

Anul 2020 poate fi rezumat prin „adaptare rapida, acum.” Chiar daca afacerile din toata lumea au suferit, unele au reusit sa se adapteze mai bine. In acelasi timp, au fost industrii mai afectate decat altele. In ciuda contextelor dificile, atat economice, cat si sanitare, noi am continuat sa ne dezvoltam. Am incheiat anul cu niste perspective foarte bune pentru 2021, dar am si reusit sa-i ajutam pe cei care au avut probleme in 2020.

Noi credem ca sunt doua aspecte pozitive din anul trecut care pot fi convertite in obiective: oportunitati de piata si lectiile dificile pe care ni le-a livrat pandemia.

Incepem prin a spune ca povestea noastra de succes consta doar in echipa ce formeaza Roweb

Echipa noastra este cea mai mare mandrie in cei peste 17 ani de Roweb. Prin filosofia noastra am reusit sa-i tinem aproape pe colegii nostri, si sa cream echipe puternice in cadrul companiei. Anul trecut a fost unul chiar dificil, mai ales ca a trebuit sa ne mutam din birou, pe Skype, in cateva zile. Toate proiectele noastre au fost continuate in regim remote, iar pentru asta am investit in servere si sa ne ajutam angajatii sa aiba cel mai bun mediu de lucru.

Anul 2020 ne-a aratat cat de puternici suntem ca echipa. Am reusit sa livram proiecte enterprise, si sa aducem pe piata o alternativa la aplicatiile de livrare, pentru a ajuta restaurantele.

Privind inapoi, cand am decis sa ne tinem angajatii aproape si sa-i ajutam sa-si atinga propriile obiective, si, in acelasi timp, sa le oferim cele mai bune oportunitati de dezvoltare, credem ca am facut alegerea corecta.

In cei peste 17 ani, compania noastra a reusit sa se dezvolte in mai multe locuri din tara, astfel suntem mandri de sediile pe care le-am dezvoltat in patru orase (Pitesti, Bucuresti, Craiova si Rm. Valcea). In 2021 vom continua sa ne dezvoltam business-ul, iar noi speram sa fie din noul sediu aflat in Pitesti.

#1 Investitia in solutia de restaurante (oportunitate)

Compania noastra a dezvoltat o varietate foarte mare de solutii. De la enterprise la aplicatii mobile, am dezvoltat solutii IT pentru mai mult de 10 industrii si suntem foarte mandri de portofoliul nostru.

Anul trecut, în aprilie, am descoperit că multe restaurante aveau nevoie de ajutor pentru a-si putea promova produsele, iar aplicatiile terte de livrari erau (si inca sunt) foarte scumpe, comisionul fiind, in unele cazuri, pana la 35%.

Solutia noastra de restaurante pe care am lansat-o in acest an include: livrare, vanzari online/rezervari/comenzi si marketing. Luand in considerare experienta pe care o avem in dezvoltarea aplicatiilor de mobile, e-commerce si portaluri web, solutia noastra acopera toate activitatile unui restaurant, iar rezultatele pe care le avem pana in prezent sunt mai mult decat promitatoare.

Fiecare restaurant care a instalat solutia a putut vedea o crestere imediata. Am avut restaurante care au avut o crestere in vanzari de 317% intr-o singura luna. Poti citi mai multe despre rezultatele restaurantelor in acest articol.

In 2021 vrem sa dezvoltam si mai mult serviciile pe care le oferim pentru aceasta solutie, prin a adauga servicii de marketing astfel incat fiecare restaurant sa beneficieze de mai multe vanzari si, implicit, mai mult profit. De asemenea, aplicatia de restaurante este dezvoltata astfel incat sa poata fi instalata in doar 3 zile. Daca te intereseaza alte tipuri de solutii care pot fi adoptate rapid, poti citi acest articol.

#2 Adaptabilitate

Inovatia se naste din necesitate sau in fata adversitatii. 2020 ne-a fortat sa inovam, fie ca am dezvoltat produse noi sau metode noi de a implementa mai rapid solutiile. Daca anul trecut ne-a invatat ceva, atunci este ca adaptabilitatea este foarte importanta pentru a putea sa ai succes.

Adevarul este ca inca nu suntem aproape de normalitate, si trebuie sa fim atenti in continuare la amenintarile pandemiei si economia slabita. Mai mult, chiar si dupa ce pandemia se va termina, este posibil sa avem foarte multe schimbari culturale, care vor influenta modul in care se dezvolta business-ul, munca sau conferintele. In timp ce ne dorim sa ne intoarcem la normalitate, s-ar putea sa vedem o „normalitate” diferita.

Adaptabilitatea este mai mult decat un obiectiv. Este un mindset in care vom investi in acest an, prin dezvoltarea unor solutii care se pot construi pe aceeasi arhitectura, pentru a putea imbunatati productivitatea si eficienta. Sa profiti de o oportunitate de piata la momentul potrivit poate fi o provocare intr-o lume atat de agila. De aceea, vrem sa ne ajutam clientii sa fie mai eficienti prin solutii care pot fi personalizate rapid, astfel incat sa putem sustine si cele mai complexe cerinte.

#3 Implementarea feedback-ului primit de la clienti

Anul 2020 ne-a adus recunoastere internationala. Am primit niste premii extraordinare din partea Clutch cum ar fi „Top Software Development Partner” in Bucuresti, Romania, dar si „Top Development Partner on the 2020 Clutch 1000”, unde se regasesc doar 1% dintre companiile inregistrate pe platforma.

Aceste premii reprezinta recunoasterea rezultatelor foarte bune pe care le-am avut de-a lungul anilor si, mai important, a relatiilor de business pe care le-am dezvoltat cu clientii.

Intotdeauna vrem sa fim mai buni. Suntem pasionati de ceea ce facem si compania noastra cultiva inovatia si gandirea inteligenta. In acelasi timp, apreciem foarte mult clientii nostri si ii consideram ca fiind parteneri. Acest mod de a gandi a reusit sa creeze relatii de business care dureaza inca din 2004, si este ceva de care suntem mai mandri decat de premiile primite. Deoarece intelegem ce nevoi de business are un client, de fiecare data cand dezvoltam o aplicatie, o facem avand in minte scalarea business-ului pe viitor.

Pentru a putea fi cu adevarat parteneri pentru clientii nostri, am evoluat continuu. De asemenea, in evolutia noastra am folosit si informatiile pe care le-am aflat din nevoile de business ale clientilor nostri. Astfel, am reusit sa cream un mindset de imbunatatire continua.

Pe langa dorinta de a fi mai buni, feedback-ul primit de la clienti este extrem de important pentru noi. Pe masura ce anii au trecut, feedback-ul pozitiv a continuat sa creasca si am ajuns la un punct, in prezent, in care clientul ne vede compania ca o ”echipa exceptional de talentata”.

Niciodata nu ne-am dorit sa livram doar solutii de IT, ci si dedicare, respect si incredere; iar pentru asta trebuie sa ne imbunatatim continuu.

#4 Marirea familiei Roweb

Anul trecut am deschis un nou sediu in Rm. Valcea. Chiar daca este o echipa mica, deocamdata, vrem sa o dezvoltam, pas cu pas, in 2021, cu oameni din Rm. Valcea si imprejurimi.

Credem ca putem gasi si cultiva talentul, si sa avem colegi noi extraordinari, astfel incat biroul din Rm. Valcea sa fie unul de care sa fim mandri.

#5 Loc de munca hibrid

Daca este ceva ce anul acesta ne-a demonstrat, este ca echipa noastra poate sa performeze foarte bine chiar si lucrand de acasa, in regim remote. De aceea, in anul ce urmeaza vrem sa cream un spatiu de lucru hibrid, pentru a creste productivitatea si eficienta.

Ne dorim sa oferim un echilibru optim, pentru a putea fi mai productivi, in timp ce reducem stresul si timpul petrecut pe drum pana la munca.

Pandemia ne-a facut sa ne reimaginam locul de munca, si ne-a prezentat oportunitati pentru a-l optimiza. Pentru a putea face acest loc de munca hibrid sa fie un succes, deja lucram la un plan si la cum sa-l executam. In timp ce poate parea ca este un raspuns la o problema temporara, noi credem ca este o solutie reala pentru atitudinea fata de munca pe viitor. Totul consta in a gasi metodele prin care sa aduci un echilibru intre munca, siguranta, comunicare si sanatate mentala.

Mai devreme sau mai tarziu pandemia se va sfarsi. Si atunci cand se va sfarsi, vrem ca viata la Roweb sa fie una mai fericita, sanatoasa si productiva decat a fost in trecut.